grrr tnt..

Discussie in 'De lounge' gestart door lautjuhhh, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik heb een spuughekel aan tnt!!! je hebt geen idee hoevaak (belangrijke) post van mij zoek is geraakt. kreeg bijna het idee dat het iets persoonlijks was. ik verzend nu zowat al mijn post aangetekend mja dat kost ook klauwen vol geld.
    ook een aantal geboortekaartjes zijn nooit bezorgd..kwam ik later achter toen gevraagd werd van joh had je voor I. geen kaartjes laten maken?
    uuhh.jawel en die moet jij allang gekregen hebben. nee ik heb echt een spuughekel aan tnt

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    ik heb precies hetzelfde meegemaakt vandaag!
    ligt er een briefje in de brievenbus dat t bezorgd is bij 'buren' ( halve straat verder!) Terwijl ik de hele dag thuis ben geweest want ik kan t huis niet uit ivm BI.
    Toevallig hadden die buren volgens mijn man ook een pakketje, dus ik denk gewoon gemakzucht.
    Erg irritant!!

3. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja en die bedoel ik dus ook niet. Staat er ook niet.

Hier wordt in een flat zeer geregeld een briefje in iemands bus gedaan, met het verkeerde nummer erop waar het dan afgegeven moet zijn. Echt wekelijks aan de orde. Dan dus alle deuren langs.....

Degenen die net thuis was en als eerste naar beneden liep is de pineut en heeft de gang vol pakketjes ("er is niemand thuis mijnheer"kunt u ze aanpakken>, terwijl hij gewoon niet aanbelt bij anderen maar in een keer klaar wil zijn). Ben je zo aardig het aan te nemen mag je als dank alles zelf naar boven sjouwen.

Deel Deze Pagina