Grrr.....visite te vroeg....

Discussie in 'De lounge' gestart door mutsie79, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    waarom zou je dan uberhaupt nog contact met zo iemand willen hebben? als diegene jou mishandelt over misbruikt heeft??

2. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ik vind het niet heel erg als mensen onaangekondigd op de stoep zouden staan, troep maak ik me dan ook niet zo druk om etc. maar kan me wel de frustratie van ts voorstellen omdat er duidelijk gezegd werd dat ze vanaf 13.00 welkom waren. wat als ts en man en kind nog even boodschappen wilden doen en pas vlak voor 13.00 terug waren geweest? daar hadden haar schoonouders echt even beter over na moeten denken vind ik.

ik had laatst een soortgelijke situatie en was er best pissig om. ik had op vrijdag mijn oude oppaskindjes uitgenodigt met hun nieuwe nanny, om hier mee te eten tussen de middag. ze zouden hier rond 11 uur zijn en zouden tot een uur of 3 blijven. 3 drukke jongetjes van 4(tweeling) en 7 jaar. mijn schoonmoeder, oma en tante zouden met zn 3en op donderdag komen maar op het laatste moment veranderden ze dat zelf naar vrijdag. dus ik zei vriendelijk doch dringend tegen schoonmoeder of ze dan niet eerder dan 3 uur hier konden zijn omdat de kids hier eerst waren. anders werd het zo druk, plus dat ik ook die jongetjes wat aandacht wil geven en zodra schoonfamilie er is ben ik alleen aan het rennen en vliegen om drinken te doen etc.
    was geen probleem zei ze, 3 uur was prima.
    en om half 2 gaat de voordeur bel, schoonfamilie!!! ik was zo boos!!! heb t niet direct laten merken, maar vond het zo jammer! had ook echt het gevoel dat de jongetjes eerder weggingen alsof ze een beetje mn huis uit werden gedreven door schoonfamilie. ze zijn namelijk heel erg overheersend naar mijn zoontje toe en alle aandacht was op hem. vond t maar niks!!! volgende keer zeg ik het gewoon af als er weer zo'n situatie dreigt te ontstaan!!!!

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    #163 Bluesky, 5 mei 2010
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
    Ik weet niet of je mij ook bedoelde, maar ik wil toch even reageren...

Idd, je hebt gelijk, het is degene die mij mijn leven heeft gegeven en daar ben ik ik heel blij om maar dat wil nog niet zeggen dat ze helemaal geweldig is en alles goed doet. ;) Ook mijn moeder heeft haar fouten (en ik zeker ook), het probleem is alleen dat we gewoon met niks, maar dan ook met niks op 1 lijn zitten. Dat ze mijn moeder is, is de reden dat we nog contact hebben, want als ik een vriendin zou hebben die mij zo behandeld als mijn moeder doet,, zou ik het contact verbroken hebben... En dat is heel triest, maar wel de waarheid.

Edit: En ik hoop echt dat doordat ik mijn kinderen op een andere manier opvoed als mijn moeder bij ons heeft gedaan, ik daardoor toch tenminste een betere en gezondere thuisbasis kweek. En dat daardoor mijn kinderen later wèl graag thuis komen en mij wel willen bellen.

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    mijn vriend heeft zijn ouders gelukkig nog wel,alleen heeft hij er totaal geen contact mee.
    de schoonzus bedoelt het ook zeker lief hoor,maar ze is echt het type wat vaak alleen aan haar eigen denkt,en de mening van een ander hoort ze niet,of wil ze niet horen.
    ze denkt dat ze wel weet hoe het moet,en ik heb meer zoiets van,joh doe rustig,en laat me dan even lekker met rust.
    het is al vreemd genoeg allemaal dan,een kraamverzorgster die door het huis loopt,een kleintje waarvan il absoluut nog niet weet hoe en wat allemaal...pfffff,en dat wil ze maar niet inzien,hoe we het ook zeggen.
    ik laat het nu aan mijn vriend over,het is zijn zus,en hij kent haar beter.....misschien dat ze dan inziet dat het niet kan de eerste weken,en anders op de botte manier,alleen is dat niet mijn manier,maar helaas is het soms niet anders...

5. 4days

4days Niet meer actief

Zie dat het topic inmiddels behoorlijk is afgedwaald.... ;)

Maar ik zelf heb er ook een hekel aan als mensen te vroeg komen! Kom dan liever te laat... Vooral toen mijn zoontje nog klein was. Hij kreeg borstvoeding, en omdat we in een studiootje woonden plande ik de voeding precies voordat visite kwam. Nou fijn als ze er twintig minuten eerder staan, en jij zit daar met een huilen kind en een lekkende tiet. (ja sorry :D)

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Als ik bv aan het geven ben, kan ik niet open doen, dus dan moeten ze maar wachten. Ik ga niet even stoppen om de deur open te doen. En tja, als ik net begonnen ben, kan dat wel 20 minuten duren. Als mijn ouders of schoonouders dan zelf binnen komen, vind ik het niet erg.

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Als jij het niet ziet zitten, zou ik ook zeker niet toegeven. Maar misschien kun je haar wel zoethouden door te vragen of ze later (als je er aan toe bent) een keer komt logeren om jullie te helpen? Hoop dat ze in elk geval de hint snapt!

Deel Deze Pagina