grrr waarom krijg ik mijn laminaat niet schoon!iemand tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door buikje123, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    loop ik me vanmiddag uit te sloven op de vloeren boven met van die doeken aan een stok, speciale laminaatdoeken. net zag ik nog een veeg dus ik met mn poetsdrift met een nat doekje erover, was t doekje bruin (dus vies):$ ik over een ander 'schoon'stuk gegaan, ook vies?! nu MOET ik dus echt de hele vloer opnieuw doen met mn schoonmaakdrift(nesteldrang) maar waarmee dan? hoe kan dit nou weer?

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik doe mijn laminaat met wat cillit bang dweilen :d werkt super

ik doe het dan ook nog de old fashion way..emmertje water met wat sop erin een trekker en mn dweildoekje

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    oke.. dat heb ik nu niet in huis ik heb wel Andy met een emmer en een dweil.. maar ik heb me al zo lopen uitsloven, voor niets gewoon!:(

4. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik gebruik altijd pledge.. voor laminaarvloeren.. altijd schoon en zonder strepen

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    die gebruikte ik dus ook, met zo n stok! maar hij is dus nog gewoon vies?

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb zo`n vloerwisser met een badstof doek erop.
    gewoon een emmertje water en een beetje van de rode ajax allesreiniger erin.

succes met je poetsdrift.

liefs doris

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hier ook altijd gewoon zo dweilstok en dan lekker de rode ajax en gaan met die dweilstok :D

8. 1234

1234 Niet meer actief

Andy heeft nu ook nieuw spul voor de laminaatvloer. Die ruikt heerlijk fris en maakt ook goed schoon. Eerder dweilde ik met Pledge, maar ik vind die geur helemaal niet lekker.

Maar wel vreemd dat na het dweilen je doekje bruin werd...

9. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik heb sommige stukken even overgedaan met een vezeldoek(zo n doek die je overal voor kan gebruiken) en met andy, nu is t mooi schoon.. :)ik ga die andy speciaal voor de vloer ook maar eens gebruiken dan

10. tanja8

tanja8 Niet meer actief

herkenbaar.. dan dwijl ik endan is het eigenlijk nog vies...
    net als die reclame waar iemand met witte sokken loopt en de vloer nog vies is...

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Keertje dweilen met water en amonia

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik gebruik een vloerwisser met een badstoffen doek.. Wat laminaatspul van HG erdoor en vloer word superschoon..

13. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar volgens mijn moeder: een vingerhoedje wasverzachter door het sop. Dat zou echt streeploos schoonmaken.

14. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    bedankt voor de tips!! het is nu in ieder geval schoner naar mijn idee:)

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Krijg je van de schoonmaakmiddelen buiten de echte laminaatreinigers om geen laag op je vloer? Daar waarschuwde de 'vloerenman' me voor, dat ik echt alleen maar laminaatreiniger mocht gebruiken omdat je anders een lelijke doffe vloer kunt krijgen.

Hier namelijk ook regelmatig nog viezige sokken na het dweilen en ik durf niks anders te proberen...

16. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    beste is lauw water,met microvezel doek.
    is het erg vervuild klein beetje dreft,ooit glazen niet mooi zien opdrogen?

17. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik had dat laatst ook dat ik had gedweild en het nog 'vies' was.
    Ik heb van jemako het dweilsysteem en dan ga je eerst nat dweilen en daarna met een droge doek er over heen van jemako. Moet je eens zien wat er anders op je vloer blijft liggen terwijl je denk dat je vloer na het dweilen schoon is, nou mooi niet dus.

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik heb een dweilstang met een speciaal spul voor vloeren ( man werkt in die branche dus is voor ons zo goed als gratis) werkt super en ruikt heerlijk!

Deel Deze Pagina