loop ik me vanmiddag uit te sloven op de vloeren boven met van die doeken aan een stok, speciale laminaatdoeken. net zag ik nog een veeg dus ik met mn poetsdrift met een nat doekje erover, was t doekje bruin (dus vies) ik over een ander 'schoon'stuk gegaan, ook vies?! nu MOET ik dus echt de hele vloer opnieuw doen met mn schoonmaakdrift(nesteldrang) maar waarmee dan? hoe kan dit nou weer?
ik doe mijn laminaat met wat cillit bang dweilen :d werkt super ik doe het dan ook nog de old fashion way..emmertje water met wat sop erin een trekker en mn dweildoekje
oke.. dat heb ik nu niet in huis ik heb wel Andy met een emmer en een dweil.. maar ik heb me al zo lopen uitsloven, voor niets gewoon!
ik heb zo`n vloerwisser met een badstof doek erop. gewoon een emmertje water en een beetje van de rode ajax allesreiniger erin. succes met je poetsdrift. liefs doris
Andy heeft nu ook nieuw spul voor de laminaatvloer. Die ruikt heerlijk fris en maakt ook goed schoon. Eerder dweilde ik met Pledge, maar ik vind die geur helemaal niet lekker. Maar wel vreemd dat na het dweilen je doekje bruin werd...
ik heb sommige stukken even overgedaan met een vezeldoek(zo n doek die je overal voor kan gebruiken) en met andy, nu is t mooi schoon.. ik ga die andy speciaal voor de vloer ook maar eens gebruiken dan
herkenbaar.. dan dwijl ik endan is het eigenlijk nog vies... net als die reclame waar iemand met witte sokken loopt en de vloer nog vies is...
ik gebruik een vloerwisser met een badstoffen doek.. Wat laminaatspul van HG erdoor en vloer word superschoon..
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar volgens mijn moeder: een vingerhoedje wasverzachter door het sop. Dat zou echt streeploos schoonmaken.
Krijg je van de schoonmaakmiddelen buiten de echte laminaatreinigers om geen laag op je vloer? Daar waarschuwde de 'vloerenman' me voor, dat ik echt alleen maar laminaatreiniger mocht gebruiken omdat je anders een lelijke doffe vloer kunt krijgen. Hier namelijk ook regelmatig nog viezige sokken na het dweilen en ik durf niks anders te proberen...
beste is lauw water,met microvezel doek. is het erg vervuild klein beetje dreft,ooit glazen niet mooi zien opdrogen?
Ik had dat laatst ook dat ik had gedweild en het nog 'vies' was. Ik heb van jemako het dweilsysteem en dan ga je eerst nat dweilen en daarna met een droge doek er over heen van jemako. Moet je eens zien wat er anders op je vloer blijft liggen terwijl je denk dat je vloer na het dweilen schoon is, nou mooi niet dus.
ik heb een dweilstang met een speciaal spul voor vloeren ( man werkt in die branche dus is voor ons zo goed als gratis) werkt super en ruikt heerlijk!