grrr wat een klotweek zeg. Even afreageren!

Discussie in 'De lounge' gestart door kawaii, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Pff ik moet me even afreageren hoor.. jullie kunnen ook niks doen om te helpen natuurlijk, maar ik moet het even kwijt:)

Eind vorige week is mn oma (beppe, zoals ik haar al mn hele leven noem, ook al woon ik al jaren in Brabant) overleden. Ik had een supergoede band met haar en ik mis haar dus ontzettend. Gisteren was de crematie en ik heb alleen maar gehuild de hele tijd. Gelukkig wel veel steun aan de hele familie, en het samen huilen was stiekem ook wel heel fijn. Maar pff, ik moet het echt nog een plaatsje geven en als ik aan haar denk schiet ik meteen weer vol.

Helaas had ik al tijden geleden (al lang voordat beppe overleed dus) mijn 4e rij-examen gepland op vanochtend. Ik ben een grote stresskikker, reageer heel slecht op spanningen, dan blokkeer ik. Daarom dus ook al 3x gezakt.. nou vanochtend dus de 4e keer. Ik zat zo vol in mijn hoofd met alles rondom beppe dat ik al vreesde dat het niet zou lukken. Nou dat is uitgekomen dus. Getverdemme, weer 200 euro weggemikt. Het is zo duur elke keer! Nu moet ik volgende maand staatsexamen doen, normaal examen mag niet meer als je 4x bent gezakt. Ik begin inmiddels serieus aan mezelf te twijfelen, zou ik echt niet goed genoeg kunnen rijden? Ik zak elke keer omdat ik niet goed genoeg kijk, (vandaag "niet gestructureerd genoeg spiegelgedrag vertoond en te laat gereageerd op situaties") en te onzeker overkom.

Pff ik ben er klaar mee voor deze week. Ik wil naar huis, mn kleintje ophalen en een week de deur niet uit. Helaas moet ik vanmiddag gewoon werken (zit nu lekker illegaal onder werktijd te ZP'en). Heb mn zoontje al 2 dagen niet gezien, die was uit logeren bij mijn schoonouders ivm de crematie. Nog een paar uurtjes en dan zie ik 'm weer en blijft hij voorlopig lekker thuis bij mama.

Zo, ik ben uitgezeurd voor nu. Moet af en toe even he, even klagen!

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Vooral niet aan jezelf twijfelen meid!

Het is een moment opname.

En als je echt niet kon rijden had jou instructeur je dat allang laten weten..

Succes volgende maand en je kan het!!!

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    je hebt alle reden nu hoor!
    dat staatsexamen ga je halen hoor, vandaag kon je er gewoon ff niks aan doen, lag niet aan je rijkunsten, maar was een samenloop van omstandigheden.

zo lekker je kereltje ophalen, een grote kop thee zetten en samen kroelen! 'komt wel goed schatje' ;)

4. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Je ko er wel bovenop.
    En wat betreft het kijken, daar mag je best je rij instructeur op aanspreken. Hij moet jou leren goed te kijken.

(kan makkelijk praten want ik heb een instructeur gehad die enorm van de kijken was...)

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Gecondoleerd meis :(
    Gelukkig zie je zo je kleine mannetje weer, die maakt vast veel goed!
    Enne, ik heb zelf ruim 100 lessen gehad, 3 keer examen ongeveer de zelfde punten waar ik op gezakt was maar dan nog meer ;), maar ondertussen alweer 5 jaar mn rijbewijs zonder ongelukken of zelfs maar een paaltje geraakt te hebben :p Rijdt nu rustig in Rdam/Den Haag/ Adam rond.
    Dus jij gaat het de volgende keer ook gewoon even laten zien dat je allang kan rijden!

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

gecondoleerd meid! ik kan me voorstellen dat dit enorm rot is. en wat je rijden betreft, als je kop er niet bij is met een examen dan is het gedaan. helaas. ik heb ook 5x examen gedaan hoor, ik kan niet tegen examens. ik had vier keer een super gevoel erover, wat een domper. en bij het staatsexamen (waarom je bijna twee maanden kan wachten) had ik een slecht gevoel. toen we weer naar binnen liepen dacht ik, dit is de allerlaatste keer, ik kan het gewoon niet. geslaagd :) komt heus goed! even lekker klagen hoort erbij

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ben ook de 4 de keer geslaagd , en ik had de examinator die ik bij de vorige keer ook had ik dacht owneeeeee, en ik werd nog zenuwachtiger en ik trapte de rem ietsjes te krachtig in iedere keer en die man zij door jou krijg ik hernia ofzo, ik dacht shit hey ik heb het weer verkloot maaaaaaar ik was geslaaaagd

8. Onthoud dit meid: de doorzetter wint! Geef niet op!
    Mijn moeder is 5x gezakt voor haar examen maar de 6e x geslaagd.

En verder gecondoleerd met je beppe. Als je met je hoofd bij haar overlijden zit, is concentreren op de weg in combinatie met stress nu eenmaal moeilijk, zal een reden zijn geweest dat het rijden niet helemaal lekker ging.

9. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Thanks meiden!!! :)
    Was er even klaar mee, dat rijden. Maar ik moet inderdaad niet opgeven, das eeuwig zonde. Het staatsexamen staat inmiddels gepland en we doen nog een paar lesjes vantevoren om het kijkgedrag er goed in te stampen. MOET GEWOON LUKKEN! zeker omdat ik het wel kan, maar gewoon totaal verkramp als ik met een examen bezig ben. Kan echt niet omgaan met zulke dingen, haha. Stresskippie. En nu met de omstandigheden met het overlijden van beppe erbij.. tja. Had het gewoon moeten uitstellen.

10. Je hebt toch ook van die speciale angst-examens?

11. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    He meis wat rot zeg. Maar weet zeker dat je het kan. De volgende keer slaag jij gewoon. En nu vooral gaan genieten van je kleine ventje.

Liefs

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Gecondoleerd!
    Jammer dat je niet een faalangst-examen hebt kunnen doen, die is er namelijk ook en dan was je waarschijnlijk wel al geslaagd geweest.
    Het is geen staatsexamen, maar er wordt dan wel meer rekening gehouden met hoe je onder spanning presteert.
    Succes de volgende keer, het zal je zeker lukken!

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Bespreek je faalangst voor het examen eens met je huisarts, ik heb dat toen ook gedaan, omdat ik best wel kon rijden, maar tijdens het examen ging alles fout wat maar fout kon gaan. Ik heb toen een pilletje gekregen om je hartslag naar beneden te krijgen, en dit werkte perfect.
    Voor mij dan, je moet hier natuurlijk het echt even met je huisarts over hebben, het is natuurlijk niet een paracetamolletje.

Deel Deze Pagina