Grrr weer die domme c1000....

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Zonet even snel boodschapjes gedaan bij de c1000.
    Ze hadden ristourante pizza's van dr. Oetker in de aanbieding, alle varianeten voor maar 1 euro!!
    Dus ik heb een hawai en een salami picante.
    Bij de kassa netjes betaald.
    Daarna even het bonnentje nagekeken, en ik zag dat ik bij de salami picante gewoon 1,90 heb betaald.
    Dus maar ff naar de counter, zegt die miep daar....mevrouw deze is niet in de aanbieding, die wordt niet van onze leverancier schuitema geleverd.
    Dus ik zeg: Uhmmm hij staat gewoon in de aanbieding diepvries bij alle andere restourante pizza's die wel in de aanbieding zijn, en in de folder staat dat het voor alle varianten geld.
    Zij haar bazin bellen, die zegt dat ik hem kan ruilen voor 1 die wel in de aanbieding is.
    Zegt ze: ik moet nu een papiertje ophangen waarop staat welke niet meedoen aan de actie.
    Dus ik zeg: haal je baas er maar bij want deze is wél in de aanbieding!

Uiteindelijk wel mijn 90 cent die ik teveel betaald had terug gekregen.
    Nu gaat het mij niet om die 90 cent, maar er zijn aldoor problemen met de aanbiedingen bij de c1000.
    Wilde ff een statement maken door op mijn strepen te blijven staan.
    Stomme winkel!

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik kom er nooit, ben er ook nooit geweest en als ik het hier zo lees hoef ik er ook echt niet naar toe!

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goed dat je op je strepen ging staan hoor meid!

Hier zit de c1000 best ver weg, moeten er echt met de auto een flink stuk voor rijden. Dus gaan alleen als er meerdere aanbiedingen zijn ( zoals die vleesboxen etc.) maar heb idd ook al meerdere malen zulke rare dingen gehad bij die winkel, vreselijk!

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik kom er ook bijna nooit.

Maar je hebt groot gelijk hoor! :D

5. Within

Within Niet meer actief

Dat is gewoon slordig van ze, dan snap ik dat je op je strepen staat! Die 90 cent zou mij ook niet uitmaken, maar als ze zeggen "alle varianten" moeten ze er niet opeens een uitzondering op gaan maken en deze dus ook niet in het schap leggen.

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    goed van je hoor dat je zo op je strepen bent gaan staan!

het is wat met die c1000 zeg.....
    ik kom er gelukkig ook nooit! ;)

7. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Ik kom er eerlijk gezegd nooit, maar nu die aanbiedingen er zijn kijk ik weleens in hun krantje. Lekker belachelijk van de c1000 maar wel heel goed dat je zo op je strepen bent gaan staan!!

Vorige week hadden ze de dash wasmiddel, 2 voor 5 euro, Ik heel vroeg op de fiets erheen om 2 a 4 flessen te halen waren ze al op toen ik aan kwam. Misschien kunt u morgen terugkomen want dan zijn ze er weer......het was net pas half 10 en de voorraad achter zullen ze vast gestaan hebben maar die was voor de dag erna!!!

Belachelijk en vind dat soort dingen echt lokkertjes

8. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Nou het valt echt wel mee hoor. De c1000 waar ik altijd kom werken hele aardige mensen die behulpzaam zijn en ik heb nog nooit gezeik gehad met aanbiedingen of het gevoel dat ik er zoveel meer betaal, helemaal niet zelfs. Voor alles geld, weet wat je koopt, koop geen luxe als je het niet kan betalen. Wen jezelf geen luxe aan als je geldtas het niet toe staat. Ik winkel er nog steeds iedere week voor max 40 euro en dan zijn onze kasten ruim gevuld. Staat wel tegenover, we drinken alleen thee of koffie, mijn man soms fanta. Ik koop 1 x per 2 jaar ongeveer 20 kilo stier voor in de vriezer en wat varken. Vlees koop ik dus niet in de supermarkt of bij hoge uitzondering. Dat soort dingen schelen een boel. Je moet creatief omgaan met je geldtas of dat nou bij de c1000 is of bij de ah.

9. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

eens, zou ik hier ook niet gepikt hebben.

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik geef je groot gelijk. Goed dat je je niet van stuk hebt laten brengen.

Waarom blijf je er toch naartoe gaan??

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dus nu kom je er vast nooit weer...

12. Fruitje

Fruitje Niet meer actief

Hier is het ook altijd drama bij de C1000
    Aanbiedingen op ( op maandagmorgen ) en ze laten je doodleuk een aantal keren terugkomen. Kassabonnetjes controleer ik altijd omdat het heel vaak niet klopt.

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Omdat die hier echt heel dichtbij is...en ze soms toch best goede aanbiedingen hebben.

Ik controleer de kassobonnetjes ook altijd erg goed, helemaal op de maandagochtend!
    Dan staan veel producten nog niet afgeprijsd in het kassasyteem bij de c1000.

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Uhmmm volgens mij ging het hier niet over luxe dingen.
    Maar alleen thee of koffie drinken, en 20 kilo stier en varken kopen....hhmm nee wij zijn toch echt meer van de luxe.
    Maar goed, wij kunnen ons het ook veroorloven.

15. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ik shop bijna altijd bij de c1000, vind ze toch wel een van de goedkoopste en ze hebben altijd goede aanbiedingen!
    De kassabon kijk ik ook ALTIJD na omdat het inderdaad vaak niet klopt, maar dat heb ik eerlijk gezegd wel over voor goedkope boodschappen! In elke winkel is wel wat vind ik!

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

je bent niet de enige hoor.
    vorige week toch nog een keertje geprobeerd en jewel 3 van de 5 dingen die ik wilde hadden ze niet maar in was er toch dus de normale boodschapjes mee genomen want dan hoefde ik niet met de auto weg. nou ik heb het geweten daar waar ik bij de ah altijd standaard 22 euro moet af rekenen (ik koop altijd dezelfde dingen in nederland) moest ik 34 euro af rekenen! ik schrok me kapot ja ik had 3 aanbiedingen erbij zitten maar dat was in totaal 4,50

op je quote terug te komen. wij zijn ook van de luxe hoor.
    en met 20 kilo vlees in 2 jaar redden wij het echt nooit! wij eten een 5 kilo vlees in de week! hahaha
    koffie en thee drinken we niet. en frisdrank is altijd vooradig.

17. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Mijn geduld zou echt opraken. Lijkt me zo irritant dat je altijd goed moet opletten. Ik doe het ook hoor, maar niet met de gedachte: "het zal wel weer niet kloppen", maar meer om het te checken. Voor die paar euro's geen service, produkten over de datum of niet in 1 keer mijn boodschap kunnen doen omdat het er niet is. Nee, dan rijd ik wel iets verder.
    Maar winkelen is absoluut niet mijn hobby. Ik wil in 1 keer klaar zijn. Goede kwalitiet en goede service. Ik ga naar de appie of jumbo. en ik ben ook rond 50 euro kwijt.

18. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Met de voorraad van c1000 trouwens nog nooit problemen gehad!

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik ga voor de grote boodschappen ook altijd naar de Albert Heijn, niet in mijn eigen woonplaats, maar 5km verderop.
    En die is echt super, goede service!
    Maar ga alleen voor de aanbiedingen naar de c1000

20. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

De C1000 is bij ons ook een puinhoop, daarom kom ik er ook nooit meer. Toppunt voor mij was dat ik vlees in m'n mandje had liggen dat een dag over datum was. Dus heb dat aangegeven bij de slagerij-afdeling en het vlees ingeleverd. Stond ik daar nieuw vlees uit te zoeken, komt de slager eraan en legt precies hetzelfde pakje vlees terug in het schap.... Zat een nieuw stickertje over de oude heengeplakt, met een andere houdbaarheidsdatum....
    Maar goed, dat hoeft niet voor elke C1000 te gelden, en in elke winkel is natuurlijk wel wat... Maar ik kom er i.i.g noooooit weer.

Deel Deze Pagina