Grrr weer die domme c1000....

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dan eten jullie erg weinig vlees lijkt me zo.. Wij eten zo´n 12 a 15 kilo vlees in 2 maanden tijd en dan doe ik al redelijk rustig aan met vlees.

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ligt volgens mij echt aan welke C1000. Ik ga bijna alle boodschappen halen bij de C1000 en ben echt te spreken erover. Nooit problemen gehad, vind het een hele fijne winkel ;)

Alleen even ontopic, goed dat je op je strepen bent gaan staan. Erg vreemd hoor!

3. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Ik heb gewerkt in de c1000....wat een toestanden daar. Inderdaad tijdens de actieweken artikelen die niet aankwamen, het kassasysteem niet up to date maken waardoor de acties er niet in stonden en ga zo maar door. en dat met dat vlees terug leggen gebeurt wel op meerdere plaatsen. Ik heb in zeeland in de slagerij gewerkt bij c1000 en als daar de schnitzels begonnen te verkleuren of de datum verliep dan moesten we ze uit het schap halen en panneren of door de zigeunerzooi heen halen zodat het er weer netjes uit zag en terugleggen. blerghhhhh!! één keer was het zelfs zo erg dat er een schnitzel in de paneermeel lag die daar vergeten was. Die lag dus te rotten en wat zei de slager...ach meissie, dat proeven die lui toch niet, haal er maar uit en ga maar door met panneren:$ daar heb ik toen wel iets van gezegd bij de bedrijfsleider...twee weken later werd mijn contract niet verlengd en daar was ik eerlijk gezegd wel blij mee, want voelde me niet erg prettig bij dat soort praktijken.

Bij de c1000 waar ik het laatst gewerkt heb, daar kregen we vaak "cadeautjes" van leveranciers die zo hun producten wilde aanprijzen. Bijvoorbeeld van red bull een automatisch autootje (kinderding) of van een ander merk een fiets, of een tafelvoetbaltafel. De klanten moesten dan voor bijvoorbeeld 25 euro boodschappen doen en dan mochten ze de bon met hun naam inleveren. De bedoeling was dan dat die bonnetjes in een ton verdwenen en dat dan aan het einde van de actie de prijswinnaars getrokken werden. Wat gebeurde er echt...de bonnetjes werden weggegooid en de prijzen stonden of al boven in de kantine of ze werden aan vrienden van de baas gegeven..echt niet te filmen....er gebeuren daar vreemde dingen!!

4. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Heel fijn dat jij het je kan veroorloven. Ik zou zeggen, geniet en leef. Dat is helaas niet voor iedereen weg gelegd, zoals je zelf ook wel door hebt. Dus ik vraag me dan sowieso af, wat kan jou het schelen, dubbeltje meer of minder lig je toch niet wakker van.

5. Kwekijzer

Nou, toch iedere dag. Maar je moet er ook eens een dagje friet en hamburgers bij denken (we eten ook wel eens bij de frietboer of halen bij de chinees of eten bij zn ouders) We zijn nog wel steeds met zn tweeën he, zal wel anders worden met een stel kinderen erbij.

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Sorry hoor maar waar heb jij het over?!

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Als ik 2 ons per dag tel, 6 dagen per week en dan 9 weken lang (gemiddeld 2 maanden) kom ik op 10,8kg uit. Dan druk ik het nog zeeeer zuinig uit. Vraag me dan oprecht af hoe jij elke dag vlees eet en met 20kg per 2 jaar uitkomt.
    Maar nogmaals, daar gaat het hier helemaal niet over, het gaat om de aanbiedingen die niet kloppen ;)

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja inderdaad. en chinees halen is ook niet goedkoop lijkt me:( tenminste hier voor een bak bami met babi pangang zo 12 euro ofzo denk. nou daar kan ik best wat vlees voor halen voor een dag of drie vier. snap je bericht niet zo eerlijk gezegd;)

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Daar gaat het niet om... Gaat om het principe: als er een product in de aanbieding is, moet je het voor de aanbiedingsprijs meekrijgen. Anders is het pure oplichterij. En ga er maar vanuit dat er een heleboel mensen zijn die het bonnetje niet nakijken na het boodschappen doen, en dus de volle pond betalen. En het zou me niet verbazen als dat met opzet is.
    Heb zelf ooit in een supermarkt gewerkt. Op een gegeven moment werden er bordjes bij bepaalde producten neergehangen met de tekst "nu nog lager geprijsd" o.i.d. Dus een heleboel mensen nemen die producten mee... Maar de prijs was niet lager: die was gelijk gebleven, en soms zelfs duurder!!!!! Zo werkt dat....

10. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hier ook vooral de aanbiedingen die na 1 halve dag al op zjn, bonnetjes die niet kloppen en vaak half lege schappen.
    Tis dat de c1000 hier om de hoek ligt da ik er altijd naartoe ga, maar soms heb ik echt de neiging om niet meer te gaan.

Ik zou ook terug gaan als de bon niet klop ook al zou ik me het kunnen veroorloven. Ze moeten zich gewoon aan hun acties houden en anders geen acties doen.

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Jeetje!
    Ik ga altijd naar de c1000, lekker goedkoop, en nooit gedoe!

12. Kwekijzer

Tuurlijk, ben ik ook met je eens hoor. Ik zou daar ook stampij van gemaakt hebben of ik het nou kon betalen of niet. Bij de c1000 hier lag er juist extra veel pizza's in het koelschap en ik zag ze gewoon voor 1 euro aangeslagen hoor. Dat is dus gewoon ook raar dat de c1000 bij jullie daar een uitzondering op gaat maken. Volgens mij mag het ook niet omdat het in de folders zo wordt aangeboden.

Wat supermarkten verder stunten tja, ze doen maar, dat hoort erbij. Ah of welke andere supermarkt doen het net zo goed. Ah verkoopt bijna alleen nog maar eigen merk, prima, maar ze vullen daar ook flink hun zakken mee. Ik kijk altijd even naar de prijs en soms haal ik gewoon als ik er zin in heb, klaar. Dan ga ik ook niet kijken waar het misschien goedkoper zou zijn.

13. Kwekijzer

We eten er ook niet alleen van hoor, ik koop echt wel bij. De eerste keer was het voor mij ook een beetje aftasten, toen had ik dus heel veel braadvlees. Zo vaak eten we dus geen braadvlees en dan blijft het over. Nu kies ik dus voor meer gehakt. En verder let ik op aanbiedingen die ik dan ook weer invries. Wat er uiteindelijk aan kilo's weg gaat dat zal dus hoger liggen, maar ik merk wel dat het bedrag wat ik wekelijks uit geef behoorlijk drukt. Dat ik die opmerking maak, is ook omdat dit weer over de c1000 gaat. Mag dat van je? Of heb je zin om er nog even wat verder over te miepen?

14. MvN

MvN Niet meer actief

nou ehm... ik had ook pikante salami ennuh... die was gewoon een euro hoor? vage c1000 die van jou

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Waarom maak ik dit soort dingen nou nooit mee bij de c1000 :D

16. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Meid ga lekker je gang, voor mijn part vul je 3 pagina's ;)

17. Kwekijzer

nee, ik niet, jij. Jij begon erover hoor:D Ik wil wel met je mee doen, maar dat is dan pas echt topicvervuiling:p

18. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Ja die pizza heb ik vanmiddag ook gehaald en ook voor 1 euro.. net zoals de rest trouwens want had er 5 stuks en niet allemaal uit het vriesvak waar ze in lagen.. sommigen lagendaar niet mer en heb ze uit het normale vriesvak gehaald

19. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hier ook allemaal aanbioedingen die op zijn...... vorige week 3 keer terug gegaan voor de mona toetjes en 3 keer niks in de koeling:x:x:x en ik kon ze goed gebruiken voor mijn taartenhobby!!!
    maar goed ik heb vandaag een boze mail naar ze gestuurd dus ik ben benieuwd of ze daar op reageren

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hier ook een C1000 die de producten van de aanbieding vaak niet heeft.
    Monatoetjes vorige week, standaard op! En dan de pakjes wicky, ook steeds op! Uiteindelijk wel wat pakjes wicky gescoord, maar het is echt waardeloos met de acties.
    En buiten de acties vind ik de C1000 die bij mij om de hoek zit ook nog eens duur.

Ik ga liever naar de Deen, dat vind ik pas een fijne winkel!
    Maar ja ´helaas´ zit de C1000 op 500m afstand en is het handig voor de dagelijkse boodschapjes!

Deel Deze Pagina