wie ervaring met jumbo huismerk test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eefke84, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

net een test gedaan. 2 dagen voor nod. binnen 1 minuut af te lezen en na 10 minuten niet meer kijken. ik zou zeggen dat er na een minuut of 8 toch een licht lijntje zag en vond hem te blauw/sterk voor een indroogstreep. helaas krijg ik de test niet duidelijk op een foto:x:x:x:x maar nu een half uur later hoef ik niet veel moeite doen om een streep te zien. iemand ervaring met deze testen. heb normaal de kv 2 voor 5 euri!;)

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    ik weet dat astriddi er helemaal fan van is:) als je binnen de tijd afleest geldt de streep he!

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja maar wat ik niet snap is binnen een minuut aflezen en na 10 minuten niet meer kijken. hoe moet ik dat dan zien??? ben nie blond verder haha. nu is ie eigenlijk zelfs vrij duidelijk.... dilemma.... dalijk nog even naar de kv crossen??? heb al een dag of 3 enorme zere boobies 9 normaal eigenlijk nooit en zit ineens oude kaas te eten wat ik nooit echt lekker vond???

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik zou toch nog kijken of je ergens een kruidvat kunt vinden:D

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ga ik nu doen!

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok de kv test is vager maar ook hier een heel heel heel licht streepje. de jumbo test is nu nog duidelijker te zien. ik wacht maar even af tot zondag of maandag. spannend hoor

7. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Spannend joh! Laat je het even weten? :D

8. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hey plurkie,

De afgelopen ronde heb ik ook met jumpbo huismerk getest, ben er super tevreden over, deze gaf bij mij eerder positief aan dan de kruitvat 2 v 5
    Een licht blauw streepje, wel zo te zien, en na een tijdje was deze vrij duidelijk. De kruitvat was 2 dagen later ook zichtbaar.
    Helaas een VMK geworden.

Dus er zit absoluut kans in dat je zwanger bent!!!!! test nog een keer op je NOD

succes

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    spannend!!! klinkt goed!!!

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    klinkt erg spannend.!

Wist niet eens dat jumbo dat ook had hihi... wat kosten die?

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

bedankt meiden!! voor jullie steun. de jumbotest was 6,95 geloof ik. ik laat zeker weten hoe het afloopt!! heb net nog weer even gekeken en de jumbotest een vage maar te ziene streep. de kv goed kijken en een hele hele hele lichte streep. maar zeer zeker geen indrooglijn want weet hoe die er uitzien....
    houd jullie op de hoogte

12. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Plurkie het klinkt erg hoopvol!!
    Ben benieuwd!

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Spannend en klinkt erg hoopvol :D

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    al weer getest? *is nieuwsgierig*..;)

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jaaaaa heb weer getest. das het stomme met die kv testen. 2 in een pakje. dan roepen die dingen he??? vanmorgen toen man opgehoepeld was naar zijn werk weer getest( wil het voor man echt duidelijke hebben) en binnen de tijd een heel heel heel licht streepje.... de kv test van gister is niks meer op te zien. de jumbotest wel. en de kv test van vanmorgen is net zo vaag/duidelijk als de jumbotest. nu 2 dagen voor nod. het streepje is heel vaag maar je hoeft niet helemaal in het licht te houden ofzo. en hij is echt gekleurd en niet wit.

en zo stom he? als het raak is en de beeb blijft plakken ben ik 5 dagen voor plurk dr verjaardag uitgerekend.
    bij mn vorige zwangerschap was ik zaterdags bij de piet klerkx en testte ik positief de maandag erop. maar had toen ook zaterdags al een gevoel dat het raak was.

nu is het zaterdag. ga ik zo naar de piet klerkx en test ik weer maandag! toeval of niet hahaha

maar probeer nog niet te blij te zijn hoor;)

16. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Je kan het beste maandag weer testen, je zit ook nog voor je nod, als je zwanger bent dan is ie maandag wel duidelijker!
    Ja toevallig ik hoop iig dat Piet Klerkx je geluk brengt haha

17. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Bij mij was de Jumbo 4 dagen voor NOD heel duidelijk positief (terwijl kv 2 voor 5 heeeel vaag was, ver buiten tijd) !!!

Ik vind het heerlijke testen en niet duur !!

Dus .... alvast gefeliciteerd !!!!!!!!

Ennuh, het is resultaat afkijken NA 1 minuut en binnen 10 minuten ;)

18. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Spannend hoor!KLiknkt wel heel goed, als ik dat zo hoor!Ik duim voor je!
    En wat een toeval ja, hihi, mt piet klerkx..:D

Wat ook wel handig is van de jumbotesten is dat er altijd ook 1 kan haken als de kruidvatr dicht is..de Jumbo hier is in ieder geval iedere dag tot 20uur open (vrijdag 21uur) zaterdag en zondag ook tot 20,00, handig!!!Misschien dat ik die test ook eens ga halen!
    OJa, waar liggen die testen ergens?? Bij de gezichtreinigers enzo??

Liefs

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier liggen ze bij de medicijnen, neusspray paracetamollen etc. succes met testen:)

20. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Oie, wat een typfoutjes bij mijn bericht, toetsenbord is echt aan vervanging toe,haha.

OKe, dan ga ik er een daar halen, heb nog wel wat testjes liggen maar ben wel benieuwd naar zo'n jumbo test :D Moet nog wel ff wachten hoor..:D

Bedankt!

Deel Deze Pagina