Grrr werk..

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door nazli21, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Ik denk niet dat de directeur er een boodschap aan heeft of jouw man op tijd thuis is.Dedirecteur is er om een bedrijf draaiende te houden.En wat een ander al zegt,niet iedereen heeft familie voor opvang.Maar wel kan iedereen gewoon de kinderen naar een kdv brengen als ze zo graag willen werken.
    Ohja,zo'n felle reactie is trouwens niet.

Je hoeft toch niet zo fel te reageren. Ik weet heus wel wat flexibel is. Die directeur moet maar iets aardiger doen he. Ze hebben meer dan 50 mensen die daar werken.

En hij moet wat ook eerlijk tgenover mij zijn.[/QUOTE]

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nou ik laat het maar hierbij. Nogmaals ik wou het alleen van me afschrijven. Over een weekje is het toch al klaar, dus ik denk dt we geen discussie meer hoeven te voeren.

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Mag op slot..

4. Hey Nazli21, zoals iemand al zei, de directeur is er om een bedrijf draaiende te houden, hij weet niet van de afspraken tussen jou en je chef. Als hij met iedereen rekening houdt zou het bedrijf failliet gaan. Dus gewoon even balen dat je hem aan de lijn kreeg, je werkt niet dagelijks met hem samen hoop ik?
    Omdat het 1 keer mis is gegaan moet je nog niet opgeven! Zeker niet als je chef het geen probleem vond. Wat je collega's ervan vinden is een ander verhaal, ik weet dat ik het wel wat balen vindt als ik ineens dubbel zo hard moet werken omdat iemand anders ineens afbelt. Maar nu ik zelf kinderen heb begrijp ik dat wel beter hoor. En ook wij hebben geen opvang in de buurt - iedereen werkt en zeker iemand anders kan geen vrij vragen voor een kind van jou.
    Dat is tegenwoordig gewoon lastig, als je kind ziek is of je het op moet halen van de crèche heb je vaak maar de keuze tussen: of 1 van de ouders neemt vrij / zorgverlof, of er moet iemand in buurt wonen die je kent en niet werkt. (Met pensioen ofzo).
    Dan moet zo'n persoon ook nog maar net een auto / de vervoersmiddelen hebben om de kinderen op te halen...

Ik snap je teleurstelling wel, maar gooi niet direct het bijltje erbij neer! Vergeet die directeur. Praat erover met je chef. Als hij het ok vindt dan is er geen probleem, dan moet hij dat verantwoorden bij de directeur. (en niet jij).

En nu even lekker ontspannen, genieten van je kindjes en lekker slapen :)

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    #25 nazli21, 20 jan 2012
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
    Roberta, bedankt voor je reactie. Jij begrijpt me heel erg goed. De directeur is ook niet de reden dat ik ga stoppen hoor. Ik ga stoppen ondat het gewoon niet gaat, mijn man ( wanneer ik laat moet werken) 6 uurtjes moet werken en hij krijgt wel meer dan mij. Ik vind het zon zonde dat hij weinig werkt rn zijn werkgever is ook niet blij dat hij minder werkt. Beter dat ik stop dan hij. Ik ga gewoon een baan zoeken dat ik oook mijn kinderen optijd kan ophalen.

En ik werk niet samen met de directeur. Ik zie hem af en toe rondlopen inde winkel thats it.

6. Trotsemamsvan2

Trotsemamsvan2 Actief lid

2 jul 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus omdat je 2 kinderen hebt ben je niet flexibel en moet de hele wereld maar rekening met je houden? Ik weet het niet, maar als alle moeders die werken zich zo opstellen dat wordt het natuurlijk erg lastig. Jij moet zorgen dat je je opvang geregeld hebt op de dagen dat je werkt, natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat er iets mis loopt, ziek kind. Maar voor elk wissewasje niet kunnen werken..ik begrijp je baas wel, hij kan op deze manier niet op jou rekenen.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina