Zouden we dan toch geluk hebben??

Discussie in 'De lounge' gestart door Femsiejj, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Hey allemaal,

Wij zijn al een tijdje opzoek naar een andere woning. Onze woning nu is gewoon niet geschikt voor een kindje en niet goed genoeg meer voor ons. We hebben nu een 2 kamerwoning, met een hele grote kelder die onder de schimmel zit. Dus wij zijn heel hard op zoek, maar helaas gaat het hier in omg. rotterdam niet zo snel. Maar we staan nu sinds 2004 ingeschreven en vandaag ging ik reageren en toen stonden we maarliefst bij alle 3 de woningen 1e.....OK je hebt nog 9 dagen om te reageren maar dit is wel heel positief want 2 weken geleden hadden we ook gereageerd en stonden we die dinsdag 6e bij 1 van de woningen en dat zijn we ook gebleven. Dus duim alsjeblieft dat het 1 van de woningen wordt (en dan natuurlijk het harts duimen voor diegene met mijn voorkeur:D)
    In ieder geval zijn het allemaal 4 kamerwoningen in een kindvriendelijke wijk. Dus laat het geluk eens aan onze kant zijn!

2. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hee hoi,
    Ik duim met je mee! Weet hoe belangrijk een fijn huis is. Wij hebben hiervoor ook op een bovenwoning gezeten. in 1 woord vreselijk! En zo in 1 keer onverwacht hoorde we van onze huidige woning, wij gereageerd en ja hoor! We wonen hier nu alweer bijna een jaar en wat een verbetering.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Meid, als een van deze woningen het niet wordt...dan krijg je vast snel een andere.
    Aangezien je in de top 10 staat.

4. Femsiejj

bedankt voor je reactie. Ja een fijn huis is heel belangrijk. Ons huis is ook heel donker. Hebben maar een klein raampje in de woonkamer dus als je nog niet depri was dan wordt je het wel in dit huis. Daarnaast ook nog het feit dat de gemeente al 5 jaar aan het dubben is wat ze met de woningen willen. Wordt het nou slopen of renoveren. En daar komen ze maar niet over uit. En de buurman is al door de vloer gezakt en lag ineens in de kelder....nee dat wil ik mezelf en mn toekomstig kind niet aandoen!

5. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    het kan ook zijn dat je nu op 1 staat omdat het vakantie tijd is. dus veel mensen weg zijn. wij hadden daardoor ook snel een woning 1,5 jaar geleden. rond deze tijd. maar we wonen daar niet meer. we zijn een paar maanden geleden verhuisd naar onze eerste koopwoning!

xx sky en succes! we duimen voor jullie

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoi ho
    Hopelijk heb je snel de gewenste woning! Jeetje een buurman die door de vloer heen zakt,nou dan mogen ze wel eens wat aan die woningen gaan doen.
    5 jaar is best lang toch of is dat in Rotje knor maar heel kort. Ik wou dat wij al zo lang in geschreven stonden dan kregen wij vast ook wel een huis maar hier net een jaar en kan dus nog wel even duren....:(
    Ik duim voor je suc6!!!

7. qnrm

qnrm Lid

20 jul 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal voor je duimen

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hoi Meid,ik ben ook pas verhuisd via woonnet-rijnmond..woonde eerst in sanpoort-noord ik stond al vanaf 2002 ingeschreven.ik heb overigens wel altijd in rotterdam gewoont,maar ben daar gaan samenwonen,maar wou wel graag terug :D
    Ik stond 3e,gewoon gaan kijken hoor,want nu in de vakantie komen er veel mensen niet opdagen.

Ik heb nu een 4 kamerwoning in Capelle a/d Ijssel.
    Waar mag je gaan kijken?

Liefs claudia.

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ook ik duim mee. :)

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik duim ook mee,succes!

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik zie dat je uit zoetermeer komt :D
    Wij hebben eindelijk een huisje gekregen in zoetermeer (deze week)! Een 4 kamer eengezinswoning... maar we staan al ingeschreven vanaf 2002 :$
    Het duurt echt veel te lang!! :)

TS, ik zal voor je duimen meis!!;)

12. Femsiejj

Dankjulliewel voor de reacties. We zijn echt ongelovelijk hard aan het duimen nu. We staan nu 2e,3e en 4e voor onze huizen. Dus hopelijk blijft dat zo en valt de 1e af en mogen wij gaan kijken. Bij het huis waar we 3e staan heb ik geen hoop want daar staan 2 mensen voor ons met urgentie. Maar we wachten nog even rustig af reactietermijn loopt pas volgende week af.
    Maar laten we hopen dat de zomervakantie idd geluk met zich meebrengt en dat we daardoor een leuke 3 of 4 kamerwoning kunnen vinden.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoi hoi wat leuk dat jullie een huisje gekregen hebben mag ook wel als je zo lang in geschreven staat. Ik vind het krom hoe ze hier huizen toe delen zeggen dat je niet makkelijk meer urgentie krijgt maar ondertussen wel elke week urgenties op 1,2 en 3 zie staan:x

@TS laten we hopen voor je dat de vakantie nu zijn voordeel heeft voor jullie!! Ik duim nog steeds :)

Deel Deze Pagina