Grrr...winkelen bij de kruidvat

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje86, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Kom net bij de winkels vandaan, en vraag me nu toch echt af if ik de enige ben die het winkelen bij de kruidvat liever ontwijk met de wandelwagen. Wat een bende is het daar altijd zeg! Het is al onwijs krap en hutjemutje vol en dan gooien ze alle paden ook nog eens vol met dozen, kratten, producten, enz... Ben soms echt geneigd om gewoon expres met mn wagen wat om te knallen:x

Zo....moest het ff kwijt ;)

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    hhahahahaha
    ik begrijp je frustratie helemaal!!
    Scheelt dat onze kruidvat nog goed begaanbaar is in de stad.
    Maar In een kleinere kruidvat moet ik overal omheen lopen en mensen verzoeken aan de kant te gaan hahaha

3. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Herkenbaar.. Bij de action en trekpleister is het ook altijd zo'n bende..

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja, heb een duowagen naast elkaar en kom dan ook sporadisch bij de kruidvat of trekpleister.

5. Lovel

Lovel Actief lid

16 jan 2012
    235
    3
    18
    Vrouw
    Ja herken het!
    Zeker op maandag staat alles vol.
    Rest van de week gaat het wel hier.
    Op maandag moeten ze alles in de winkel krijgen voor de folder die op dinsdag in gaat. Mijn zusje werkt daar en de druk is zeer hoog om alles in de schappen te krijgen..

6. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ja heel irritant inderdaad. Ben blij dat ik de wandelwagen amper nog nodig heb en hij meestal lopend mee gaat.

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Vandaar dat het vandaag dus nog erger was dan anders. Ik moest werkelijk zigzaggend door de paden en oppassen dat ik niks omver gooide... Ik ga er ook echt nooit meer heen om ff lekker te snubbeken tussen alles, maar echt alleen als ik iets nodig heb... Snap niet dat ze datzo doen hoor! Zoooo onklantvriendelijk!!!

8. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Vreselijk!!
    Ik weet nog toen ik hoogzwanger was en ik nog wat extra luiers in huis wilde halen.. ik pastte niet eens tussen de stelling en de troep met mijn dikke buik. Ik moest dus om hulp vragen.
    En 1 keer heb ik met de wagen inderdaad een stapel omver gestoten.. oeps !

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Zelfs in m'n eentje kom ik er niet graag.... :)

10. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Oh ja als ik dr heen ga is het tegenwoordig op zaterdagochtend en dan blijft manlief buiten staan met de kids. Anders ontplof ik van woede daar omdat je er echt NERGENS doorheen kan.

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier is het ook zo'n rotzooi. Altijd stapels met die aanbiedingen, rekjes waar je niet langs kunt en dan staat er vaak ook nog zooi om te lossen.
    Ik kom er in mijn eentje al niet graag, want als je een pad in wilt en er staat daar iemand, kun je er niet eens langs.

12. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.048
    2.553
    113
    Limburg
    Ik vind het ook vreselijk, het is hier ook altijd heel rommelig en krap. Het is dat ze fijn spul hebben en ik de luiers daar haal, anders kwam ik er liever niet.

13. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik heb ook een duowagen en ga er nooit meer mee naar binnen. echt vreselijk ja. bij blokker is het ook zo erg vaak. ik kom dus weinig bij het kruidvat.

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja hier ook daarom ga ik nooit naar kruidvat of trekpleister als ik met zoontje ben

15. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier kun je er ook niet langs met de wagen. En waar liggen de luiers? Juist...achterin!

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier ook hoor...
    Je past netdoor de paden.. En dan staat het vaak ook nog eens volgebouwd..

Ik heb me heeel lang inghouden.. Maar als er nu iets ligt dan rijd ik er gewoon overheen..(mits het niet breekbaar is)

17. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Bij de kruidvat kom ik echt alleen als het moet maar godzijdank koop ik tegenwoordig al mijn spullen bij de Etos en shampoo enzo koop ik bij de op=op winkel. De laatste keer dat ik er was toen hadden de kippen nog lippen ;)

18. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Met de buggy is het gelukkig wel te doen.

Mensen met een rolstoel zullen er net zo veel last mee hebben.

19. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Je bent niet de enige! Hier staan altijd stapels luiers op de grond vervolgens staat er in elk gangpad heel veel dozen.
    Ik kom er niet eens in met de kinderwagen....vind het echt heel iri!

20. Linana

Linana Niet meer actief

Zaterdag is het hier een ramp qua drukte, doordeweeks met paden die vol gebouwd staan. Ik HAAT kruidvat, met of zonder wandelwagen.
    Zelfs een buggy is er amper te manouvreren (schrijf je dat zo? :p)

Nee, liever de etos voor mij. Nu nog de aanbiedingen vd kruidvat bij de etos en de huismerk luiers net zo goed :p

Deel Deze Pagina