Grrr...winkelen bij de kruidvat

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje86, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Als ik naar de kruidvat moet neem ik mijn dochtertje mee in de doek. Nu zit ze sowieso meestal daarin en heb ik geen wagen mee, maar zeker wanneer ik naar de kruidvat moet. Overigens is het een paar dorpen verderop hier dan weer helemaal niet, die kruidvat is echt super, maar ja, om nou daarvoor een endje te rijden vind ik toch ook wel een beetje onzin :)

2. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Inderdaad een verschrikking, zowel Kruidvat als Trekpleister. Helemaal met een duowagen. Heb inderdaad weleens per ongeluk iets omver gereden. Om er vervolgens thuis achter te komen dat er dus wat van het actierek in de wagen was beland. Ben er niet meer voor terug gegaan eerlijk gezegd, moeten ze het maar niet zo krap op elkaar zetten.

Ik vraag me dan ook weleens af hoe mensen met een rolstoel dat moeten doen. Totaal niet klantvriendelijk om alles zo vol te bouwen.

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier ook alleen naar de kv zonder kind. Haal daar eigenlijk alleen de luiers omdat dochter niet veel anders kan verdragen... Overige drogisterij artikelen haal ik in Duitsland. Veel goedkoper en brede gangpaden.

Action is hier heel mooi en ruim, hebben er zelfs winkelwagentjes!! Is dan wel weer gevaarlijk want dan ben je geneigd veel te kopen.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja, echt afschuwelijk.. Zelfs zonder wagen, want als er iemand in een paadje ergens naar staat te kijken, kun je er ook niet langs.. Brrr.

5. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hier vind ik de kruitvat juist fijn! Maar het is ook een groot filiaal dus dat scheelt natuurlijk. De trekpleister vind ik dan wel weer een irritante winkel omdat juist daar alles helemaal volgebouwd staat met artikelen.

6. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    vroeger ging ik altijd naar de kruidvat en nooit naar de etos en nu dus andersom :) Laatst toevallig in de trekpleister, dat was dus ook de laatste keer.

7. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    o kruidvat..... breek me de bek niet open.. Wát een ramp is dat zeg! Moet altijd wel lachen als ik er heen ga met mijn gastouder samen (zijn inmiddels dikke vriendinnen geworden, vandaar ;) ) en haar kids. de laatste keer dat we er waren was haar zoontje van 4 mee. Die riep keihard door de toko "mama! waarom moet ik mijn kamer opruimen als de mensen van de winkel dat ook niet doeeeeen?" "hoe bedoel je?" "Nou, zie je dat nou zelluf niet?"
    :D

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nou ik kwam eerst vaak in den haag centrum... Maar die was heel groot en nog stampvol.
    KV om de hoek is 3x kleiner maar is duidelijk praktischer.
    Maar dan nog kom ik er zo min mogelijk :)

9. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Daarom ga ik dus niet meer naar de kruidvat toe.

10. Bika

Bika Niet meer actief

Precies waarom ik tegenwoordig naar de Etos ga! Die hebben tenminste ruime gangpaden!

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Is bij kruidvat een algemeen probleem geloof ik ;)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier bij de Kruidvat in ons wijkcentrum valt het gelukkig erg mee! Ik kom er eigenlijk alleen maar met kinderwagen, het is niet heel ruim, maar de paden zijn meestal vrij en dan gaat het wel. De action hier is groot opgezet en heeft ook karretjes, is dus ook geen probleem :)

13. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier is de kruidvat nog redelijk begaanbaar zeg maar....
    Maar vandaag waren het de klanten zelf waardoor ik de winkel zat was. Ik sta voor een schap iets uit te zoeken. Achter mij hoor ik vanalles vallen uit een ander schap. Vrouw gooit spullen om. Maar dan...ze stapt er gewoon overheen :( Volgende...stapt er overheen?? Ik kijk er naar vol verbazing. En toen ben ik met mijn 38weken best grote buik de spullen van de grond gaan rapen...en de rest keek er naar. :x
    Daarna naar de kassa en viel met betalen bijna flauw. Nou toen had ik het wel even gehad hoor....gelukkig woon ik maar 3 straten verderop

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb dan ( nog) geen kinderwagen maar wat mij zeer ergert is dat je bij kruidvat heel vaak de aanbiedingen al ruim voor het krantje uit komt kunt kopen. ALS je dan een keer speciaal voor iets uit het krantje komt ligt het er niet omdat het al dagen uitverkocht is...de krappe paden zijn hier ook zeker herkenbaar! En bij onze kruidvat zijn 9 van de tien keer mega lange rijen... Zucht.. En toch blijven we op de koopjes afgaan... ;)

15. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Heeeeeeeeel herkenbaar! Zelfs zonder wandelwagen haha!

16. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier kom je op geen enkele dag in de week fatsoenlijk doorheen. Het gangpad met de babyartikelen is volgens mij het meest volgepropt met dozen, manden etc. Verschrikkelijk! De wagen krast aan alle kanten kapot, omdat ik deze steeds aan een kant moet optillen en dan net steeds tegen scherpe randen aan kom... En dan moeten er ook vooral geen andere mensen in de winkel zijn, want dan is er helemaal geen doorkomen meer aan!

Vraag me serieus af of de gangpaden wel zo vol gezet mogen worden (brandgevaar, etc.)

Conclusie: een grote ergenis!

17. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hier kom ik er altijd wel redelijk doorheen.
    Alleen wat me wel altijd opvalt is dat ze alle rommel/dozen etc altijd achterin de winkel zetten en laat dat nou precies de plek zijn waar de babyvoeding & luiers etc liggen :p

En dat dus ook de plek is waar je met je wagen er makkelijk doorheen zou moeten kunnen....

Niet over nagedacht :p

18. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Heel erg herkenbaar...

19. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik ga er niet meer heen met de kinderwagen. Het is hier echt niet te doen.
    Heb er een klacht over ingediend via de site en het speet ze verschrikkelijk maar er wordt gewoon zoveel ingedeeld en daar kunnen ze niets aan doen:(
    Oftewel, jammer dan!

20. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Hier precies hetzelfde probleem met de wagen van mijn gewone kinderwagen (mutsy transporter). Dat ding is een beetje lomp. Met mijn maclaren buggy is het redelijk begaanbaar.

Ik kwam ook niet veel bij trekpleister & kruidvat met de kinderwagen.

Deel Deze Pagina