Hmmm hier kom ik elke winkel gewoon in.. woon in heerhugowaard. Ja soms is het wel ff kijken waar je loopt. Mijn duowagen is maar 59 cm breed, want anders zou ik niet meer relaxed kunnen winkelen. Waar wonen jullie dan dat het zo een bende is?? Vind ik wel horen bij dat soort winkels. Lekker chaotisch
Ja, ik moet ook altijd flink manoeuvreren in het Kruidvat. Maar wat ik nog veeeeel irritanter vind: laatst had ik flink ingeslagen (grote voorraad luiers, wasmiddel, enzv), en ging dus voor 80 euro spullen afrekenen. Ik wil betalen met een briefje van 100 euro, mag ze die niet aannemen! Dus ik zeg nog 'joh, dat snap ik wel als ik hier voor een tientje aan spullen heb, maar ik reken 80 euro af. 20 euro wisselgeld dus.' Maar nee, het ging echt niet. Ja, ze had probleemloos wisselgeld retour kunnen geven, maar dat was nu eenmaal het beleid. Ik mocht pinnen. Maar dan ben ik dus ook eigenwijs, graag of niet, laat dan maar zitten... Heel vreemd beleid.
Heel herkenbaar! Ik kwam vast te staan daar met de kinderwagen. Verder kon er niemand naar de tweede kassa omdat ik het pad blokkeerde bij het afrekenen aan de eerste kassa. Heel onhandig hoe ze het daar organiseren.
Wat ik ook zowat stoms vind. Koop je een doosje paracetamol. Vragen ze of je vragen hebt. Zeg je ja dan moeten ze er iemand bij vragen. Houdt dus op. Zeg je nee: wel goed de bijsluiter lezen he. Pfff, dan denk ik, met mijn medicijnkennis weet ik meer dan alle personeel bij elkaar! Heb eens zin om moeilijke technische vragen te stellen😃
niet alleen bij de kruidvat, ook bij de zeeman, de dirx, de intertoys (ons filliaal tenminste) en bij veel kassa's van de Appie hier kom je er niet door met je wagen. @EdN: hier laatst ook zoiets leuks! Met oud en nieuw stervensdruk bij de dirk vd broek, ik had een mandje vol en op de band gelegd. De cassiere wilde gaan scannen vraagt ze ineens of ik wel wist dat dat alleen een pinkassa was. Ik had op dat moment alleen contant geld bij me, dus ik kon alles weer in het mandje stoppen, me uit de rij wurmen en in een andere lange rij aansluiten Wat was ik blij dat ik geen kinderwagen mee had :x er stond nergens bij de ene kassa dat het alleen pinnen was, anders was ik er ook niet in eerste instantie gaan staan.
Het enige wat ik vervelend vind is de snoep bakken op kleuter hoogte, het is een uitdaging als ik in de rij sta te wachten om mijn zoontje in de buurt te houden. Bij de Etos is dit overigens hetzelfde.
Neem aan die bij mij om de hoek zit? Ja die is idd redelijk netjes, ik kan er tenminste gewoon met mijn tandemkinderwagen inkomen, smal, maar goed te doen. Lange rijen valt hier ook wel mee en idd als je ze wat vraagt weten ze normaal gesproken het antwoord, zo niet, dan toch wel een collega of ze bellen het hoofdkantoor. Het enige dat is wel vervelend vind is dat ze altijd te weinig van de speciale aanbiedingen hebben. Het is altijd op om 9.05 uur
Lekker klant vriendelijk. Kind of ouder in rolstoel of moeders met kinderwagen mogen niet binnen. Lekker over na gedacht
Zo erg om daar te lopen, maar ze hebben er vaak wel leuk speelgoed enzo! Ik probeer zltijd op dinsdagochtend vroeg te gaan, dan valt het vaak met de dozen en winkelend publiek nog mee, maar zelfs dan is het lastig! En het ligt niet aan de grootte van pand, hoe groter, hoe meer bende ze erin stouwen!
het is idd bij meerdere winkels zo dat je er met een wandelwagen of rolstoel niet terecht kan. Maar het ergste vind ik dan zo'n prenatal zonder lift... Amstelveen heeft er ook zo 1! Maar qua kruidvat had ik het pas nog met mijn man over. Vroeger was alles daar volgens mij goedkoper. Nu hebben ze wel af en toe leuke acties (bijv speelgoed), maar de andere acties doen de etos en da ook goed mee. En bij Etos heb ik niet minimaal 10 wachtenden voor me in de rij. En ik kan me daar makkelijker door de paden heen manoeuvreren. Hier bij KV altijd hetzelfde, maar 1 kassa open (terwijl er 3 zijn) en rijen tot achter in de winkel...
Oh, dat hebben wij ook bij de AH hier. Nog geen kinderwagen nodig, dus kan overal tussendoor met m'n mandje, maar dat gaat echt een ramp worden in de toekomst.
Ja echt vreselijk, mijn man gaat daar dus echt niet meer naar binnen. Maar met kinderwagen kom ik er liever ook niet!
ik kom er alleen voor de luiers.. snel naar de achterste gangpad, luiers pakken en wegwezen.. oja en betalen...
Zo hebben wij trouwens een schoenenwinkel.. met kinderschoen op de 1ste verdieping en kan je alleen maar komen met een trap.. ook erg praktisch..