Ten eerste ben ik niet topfit. En ten tweede heb ik drie keer gezegd en ben ik eruit gegaan en heeft hij me teruggestuurd.
Heel herkenbaar. Mijn man was ook dik twee weken ziek en kwam niet verder als de bank of het bed. En maakt dan erg veel misbruik van. Heb dan gewoon een derde kind erbij.
Hier vanochtend een beetje geflipt. Alle 3 niet heel lekker, bij mij komt het gelukkig niet helemaal door maar was ook net genezen van de vorige keer. Zoontje was aan het huilen en vriend ging weer opvallend zuchten en zagen dat hij koppijn had. Ik vroeg iets aan hem en was het al nee ik doe vandaag niks, ben ziek en ga het huis niet uit. Toen flipte ik door. Heb hem gezegd dat hij zich niet zo moet aanstellen en dat er geen enkel kieke rekening met mij houd als ik ziek ben, dat als ik ziek ben ik ook om 7u moet opstaan, ga werken, het huishouden doe, voor zoontje zorg, zorg dat er iets te eten is En dat hij zich al helemaal niet moet ergeren aan ons zoontje. Als dat manneke wil huilen omdat hij zich niet goed voelt dan mag hij dat en heb je niet het recht om je eraan te ergeren want je doet zelf niks anders dan dat. Owww ik was echt effe kwaad. Begon eigenlijk omdat ik me ook niet goed voelde maar wel ons manneke probeerde stil te krijgen omdat mijn vriend niet tegen dat geluid kon. Zeg dan 1 woord verkeerd en dan ontploft die bom. Na die ruzie van 2min heeft hij de rest van de dag wel niet meer geklaagd, of toch bijna niet meer Vriend is trouwens gewoon verkouden. Is maar 2 dagen echt ziek geweest naar mijn idee. Volgens hem heeft hij heel ferm de griep.
Hier ook hoor. Manlief vanochtend ziek, grieperig. Wel op zijn tablet zitten en telefoon. Maar als ik dan wat vraag, komt er ineens amper wat uit. Lekker sjaggie doen, alsof ik er iets aan kan doen dat hij ziek is. Natuurlijk kan ik niet voelen hoe ziek hij zich voelt, maar hij hoeft niet strontsjagerijnig te doen en gewoon normaal doen. Zeker tegen zijn dochter. Als ik ziek ben, maakt niet uit hoe ziek, kun je gewoon normaal met me praten. En probeer ik zelfs af en toe vrolijk te doen waarna ik meestal van hem te horen krijg, gaat zeker wel weer he? Eh nee, maar ik ga niet lopen te sjaggerijnen...