Mijn geheugen is ook echt een zeef. Ik heb ook iets onwijs stoms in deze zwangerschap. Ben geregeld in de keuken en neem steeds wat ik dan in mijn handen heb mee. De telefoon,afstandsbediening,potomonee etc... Al zoooo vaak wat kwijt geweest en dan ligt het in een keukenkastje,of op het aanrecht maar zelfs als het op het aanrecht ligt kijk ik er gewoon finaal overheen en ben dus elke dag wel tig keer weer eens iets kwijt.... Voel me dan zoooo lomp haha. Mijn 2 meisjes noemen mij nu ook geregeld voor de grap domme mama..whaha.
Herkenbaar, mijn grootste blunder tot nu toe... Ik stond nog even na te praten met een collega voor we onze auto's instapten en ik dacht ondertussen wat zit mijn spiegel raar. Dus ik er een beetje aan wrikken, maar geen reactie... Nog een beetje wrikken... Ik kijk nog eens goed, was het helemaal mijn auto niet!! Hij had wel dezelfde kleur, dat dan weer wel... Ik mis echt scherpte! Word geleid door hormonen...
Haha, ik ben al langsgegaan: de voorraadkast, het toilet, de magnetron, oven en koelkast, maar tot nu toe nog niks XD Onder de bank trouwens ook gecheckt. Alsof 'ie in rook is opgegaan..