geslacht?? kon ze niet goed zien maar denk wel iets svp kijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovecouple, 20 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hoi meiden,

heb vandaag me 20 weken echo gehad. gelukkig was alles goed.
    ze zei dat ze dacht een meisje te zien maar ze kon me geen zekerheid geven omdat de kleine de beetjes tegen elkaar aan had.
    Ik vroeg haar hoeveel % ze het zekee wist en toen zei ze ik kan 80% zeggen of 95% maar dan hou je altijd nog 5 of 20 % over als kans dat het een ander geslacht heeft.

Heeft 1 van jullie dit ook wleens gehad?

Mijn hele familie ging ervanuit dat het een jongen was en dat denken ze nog steeds. WIj zijn wel super blij met een meisje hoor.. heb voor de zekerheid voor maandag een extra afspraak bij de echoburo om lsnog een keer een geslachtsbepaling te doen.

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Bij mij zei ze bij 20 weken 95% een meisje
    met pretecho rond 29 weken 95% een meisje en ook met groeiecho met 32 weken
    bij de 36 weken echo was het eindelijk echt goed te zien dus 100% een meid
    terwijl ik echt dacht een jongetje te krijgen

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier werd er gezegt een meisje 99 procent zeker. nou bij de 22wk was het echt een heer hoor.

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    bij mijn 20 weken echo mocht echoscopist ook niet voor 100% zeker zeggen.. het is eigenlijk vaak voorkomend dat ze dat niet doen..

5. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Heel fijn dat alles goed is met de kleine!

Tot 3x keer toe hebben ze bij mij gezegd dat het een meisje was, dus ging het wel geloven ;).Ze gaven mij ook niet de volle 100% zekerheid, ik denk ook om zichzelf een beetje in te dekken..

De laatste keer was met pretecho met 28 weken.
    En het is ook een meid.

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Met mijn 20 weken echo zag ik het zelf al, voordat de echoscopiste het zei! Ik zag de befaamde 3 streepjes, duidelijk een meisje! En dit terwijl ik op echofoto's van anderen er nooit veel in zag of wist wat ik nu moest zien ;)
    De volgende 3 echo's toch steeds voor de zekerheid gevraagd en het bleef een meisje :D. Bij mij was dat heel erg duidelijk kennelijk. Hoeveel procent weet ik niet, niet gevraagd.

Maar ik heb wel eens gehoord dat als ze zeggen dat het een meisje is, dan is de kans kleiner dat dit ook klopt, dan wanneer ze denken een jongetje te zien.
    Want de kans dat je ziet dat er wel 'iets' tussen de benen hangt en het is niet zo, is kleiner dan dat je 'niets' tussen de benen ziet en het is wel zo!! ;) :D

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Wij zouden een meisje krijgen met 11 weken echo
    en met 20 weken was er toch echt een jongetje te zien
    bij mijn vorige geslachtsbepalingen hebben ze het met mijn 2 jongens goed gehad, maar
    mijn meisje was ook een jongen :D
    Dus die hadden ze niet helemaal goed en zagen ze misschien wel de navelstreng.

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster

met 11 weken echo al het geslacht kunnen zien?? logisch dat ze t fout hadden lijkt me (al hebben ze 50 % kans).
    bij onze 20 weken echo kregen we behang garantie maar ja t was ook echt duidelijk te zien de kleine gooide de benen wijd naar de camera :D

Deel Deze Pagina