grrr

Discussion in 'Zwangerschap' started by sitara, May 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Sitara, heel mooi gescheven hoor meid!
    en eigenlijk vind ik zelf dat je hier alles gewoon moet kunnen zeggen.
    Ik ben een van die vrouwen die heel veel heb moeten doorstaan voor mijn zwangerschap en ik voel me helemaal niet boos op wat je geschrevne hebt!!!
    Ik begreep hoe je het bedoelde, dat staat er ook! En als anderen het anders lezen is hun probleem.

Tuurlijk heb jij ook recht op een kindje!
    Mijn beste vriendin heeft borderline syndroom en de medische wetenschap zegd dat je eigenlijk geen kinderen zou meoten krijgen als je dit hebt............zij heeft er twee en het zijn de grootste schatten van de wereld.
    Veel ouders kunnen een voorbeeld nemen aan de manier hoe die kinderen zijn opgevoed, echt geweldig! Ze doet het wel samen met haar man en ze wisten ook dat het niet makelijk zou zijn.........maar waar een wil is is een weg!

Ik heb geen tourette en ik kan ook heel moeilijk omgaan met veranderingen en daar ook heel boos over worden. Of als ik iets kwijt ben en ik heb het echt nodig op dat moment kan ik heel onredelijk boos worden! Dus iedereen heeft dat wel..........het is erger als je het niet bewust bent. Jij bent je bewust dat je het doet en dan kan je er aan werken om dat straks bij je kleintje niet te doen of een pas op de plaats te leren maken. Dus ik vind eigenlijk dat je al een stuk verder bent als menig ander hoor!

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Ja maar dat betekent toch zeker niet dat wij dan maar met z'n allen mee moeten gaan met TS en moeten zeggen "goh ja, wat een rotvent die kerel van jou, dat hij niet eens ergens wil eten omdat hij moet overgeven en zich ziek voelt." Dan mag je best zeggen dat TS weleens iets meer begrip voor 'm op mag brengen in plaats van alleen aan jezelf te denken. Ik vind soieso dat er op het forum voornamelijk veel geklaagd wordt over hoe slecht het gaat, hoe zwaar het is etc. etc. Moet iedereen lekker zelf weten maar een beetje meer de zonnige kant zien en eens kijken wat er allemaal wel goed gaat zou fijn zijn, voor jezelf en voor je partner. Je kunt jezelf namelijk ook gewoon de put in praten en das niet goed.

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Tsja, ook wel een punt, maar iemand suggereerde dat ze helemaal niet had moeten posten en dat vind ik eerlijk gezegd een beetje flauw.

We hebben allemaal weleens last van onze hormonen toch? Dat blijkt maar uit het feit dat sommigen meteen reageren op een best wel heftige of boze manier tenzij ze ook eerst even na zouden kunnen denken over waar de uitbarsting van Sitara nou eigenlijk vandaan kwam en of het misschien niet gewoon even een momentopname was. Dus: iedereen even diep ademhalen.... Vriendjes? Goed zo! :)

En goed nieuws is geen nieuws, toch? Dus lijkt het of we allemaal klagen maar om nou iedere keer een post te openen met hoe gelukkig ik ben.... Je wil juist je zorgen kunnen delen, of datgene waar je ongelukkig over bent of of je wel die brie had moeten eten, enz.

4. sitara

sitara Bekend lid

Jan 16, 2009
    528
    1
    0
    okkey

ik denk dat iedereen zijn punt n wel duidelijk heeft gemaakt
    blijkbaar zijn veel mensen erover eens dat een mens redlijk dient te blijven tijdens de zwangerschap en zoniet dat dus vooral beter niet post...
    dan voel ik me wel een beetje een alien aangezien ik blijkbaar een van de weinigen ben die eens heel erg onredelijk kan zijn

got the message

ik dacht idd dat een forum bedoeld was om, als het gewoon even niet gaat, even iets van je af te kunnen schrijven maar blijkbaar sloeg ik de bal mis, zal mijn Word dan maar aanspreken

aan al de mensen die ik (onbedoeld) beldedigd heb, mijn excuses

zo kunnen we dan nu verder en dit gedoe achter ons laten?

xx

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Nee hoor, vraag maar aan mijn man hoe "onredelijk" ik kan zijn! (oef, schrik er soms zelf van.... :oops: )

En gewoon je gevoelens blijven uiten hoor, hier ook, daar is dit forum voor bedoeld en mensen die daar niks mee kunnen, tja, dat heb je altijd natuurlijk....

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    O, en daarbij snap ik je reactie van teleurstelling toen een voor jou langverwacht uitje niet doorging heel goed! Het lijkt me afschuwelijk als je niet de deur uit kan. Als ik tekleurgesteld ben, word ik ook boos, zo reageer ik nu eenmaal. Respect voor mensen die rustig kunnen blijven hoor, ik kan het niet.

Anyway, veel sterkte en ik hoop dat je gauw een leuk uitje kan maken met je vent!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Sjongejonge! Als je alle berichten goed had gelezen heb je ook gezien dat ze spijt heeft van haar reactie en dat de het met haar vriend heeft uit gesproken!!

Ik kan het heel goed begrijpen en iedereen is hier vrij om te posten wat je wil! En gezien Sitara's reactie heeft ze er echt wel wat aan gehad om het hier te posten!
    Als je niks goed kan zeggen zeg dan niks en ga door naar een ander onderwerp!!!

8. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Nounou niet zo agressief. Ik reageerde op degene bove mij die het deed voorkomen alsof je alleen maar TS gelijk mag geven.

Share This Page