Hoi meiden, ik heb sinds vandaag bij het opstaan vanuit een stoel hele felle steken helemaal onderin aan de zijkanten van mijn buik/schaamstreek. Tja beetje moeilijk uit te leggen. Kunnen dit je banden zijn omdat je bijv. te snel opstaat. Ik schrok er zo van en maak me nu eigenlijk een beetje zorgen. We hebben trouwens afgelopen maandag de eerste echo gehad en alles was goed, we hopen natuurlijk wel dat het nu goed blijft gaan en maak me dan nu ook wel wat zorgen. Wie kent dit gevoel?? Liefs Puck.
Hi Puck, Volgens mij zijn dat je banden hoor! Die zijn nu lekker bezig aan het oprekken en daar krijg je van die vervelende steken van. Ik had het ook rond die tijd (en later in de zwangerschap ook), terwijl ik de dag ervoor net een echo had gehad. Ik wist dat het dus wel goed zat! Maak je geen zorgen, hoort erbij. En anders bel je voor de zekerheid even je VK. Sterkte
geen zorgen, dat zijn je banden zal tijdens de zwangerschap elke keer terug komen t is eng, ik raakte ook in paniek
Had ik vanmorgen ook, vond het ook wel even eng. Maar had ook al het idee dat het de banden zijn die aan het oprekken zijn... wel pijnlijk. bleh!
Heb ik ook gehad rond die tijd en dat was bandenpijn, en rond de 20 weken weer en was ook bandenpijn! Rot gevoel maar kan vaak geen kwaad, houd het natuurlijk wel even in de gaten en als je het niet vertrouwd kan je altijd even je vk bellen!
Inderdaad, geen zorgen, dat zijn je banden die op aan het rekken zijn. Je baarmoeder groeit en je banden moeten meerekken. Heel beangstigend, ik weet het maar, zie het als iets positiefs, je groeit! En nog meer fijn nieuws...rond de 16 a 17 weken komt het weer
Wil hier ook even op reageren omdat het mij gister avond ook overkwam, aanvankelijk schrok ik er niet echt van omdat het niet voelde als bv menstruatie krampen. Maar het waren echt vreselijke steken. Ben nu 7 weken zwanger. na een poosje stopte het ook wel, maar toen ik vanmorgen ging plassen verloor ik wat oud bloed. En daar ben ik heel erg van geschrokken. Kan dit hier ook door komen? Of moet ik me voorbereiden op een miskraam??? Advies aub! Thanks
Ik heb ook sinds gisteren. En vandaag ook weer eventjes last van gehad. Maar volgens de VK zat ik midden in een groeispurtje, dus die bandenpijn zal daarbij horen. Ik probeer me er maar niet teveel zorgen om te maken. Maar goed... jij weet net als ik dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Succes meid! Groetjes, Josien
Ben vanmorgen bij de VK geweest en idd het zijn dus mijn banden. Hoef me geen zorgen te maken. Kindje had het goed naar z'n zin, met een krachtige hartslag. Fijn! Bedankt voor de reacties.