Hallo allemaal, Ik ben ruim 13 weken zwanger van ons 1e kindje. Dus alles wat ik voel is vreemd en vind ik een beetje eng :S Ik heb regelmatig last van kramp/steekjes in mijn buik. Ze zeggen weleens dat dat bandenpijn kan zijn. Is het een goed of slecht teken als ik last heb van deze kwaaltjes? Ik heb verder geen last gehad van misselijkheid enz enz.. dus ik mag eigelijk wel in mijn handjes klappen. liefs
Ik heb dat al sinds het begin, en mij is verteld (hier en door de HA) dat het volkomen normaal is. Niet noodzakelijk al 'bandenpijn' maar wel door het groeien van de baarmoeder. Ik heb er een topic over bij de 'vraag het de verloskundige'. Lijkt me geen slecht teken, maar ik vind het zelf ook HEEL vervelend omdat het aan menstruatie doet denken. Verder is het normaal dat je het zo ervaart: pijn is immers een waarschuwingssignaal, en je bent gewend om het met zorg te interpreteren. Ik heb er trouwens sneller last van als ik het druk heb.
is normaal. hoort erbij.. kan idd heel vervelend aanvoelen he..? ik had precies hetzelfde .. na 12 weken niks te voelen ineens buiksteken
Ja, absoluut bandenpijn! Voelt net alsof je ongesteld moet worden.....echte krampjes e.d....... Je baarmoeder groeit juist in het begin enorm en dat voel je...... Hoort er allemaal bij! Geniet van je zwangerschap!
Ben je toruwens ook in januari uitgerekend, denk ik? Er is ook een januari 2010 forum........kom er ook bij!
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Klinkt inderdaad als bandenpijn en is heel normaal hoor!!! Tip: koop een 9 maanden/zwangerschapsboek en ga je "kwaaltjes" niet op het internet op zoeken, daar wordt je echt helemaal gek en onzeker van!!!! Hier op het forum kijken kan natuurlijk ook
Het hebben of niet hebben van de normale kwaaltjes zegt helemaal niks over hoe goed het gaat met de zwangerschap. Hier op de site staat een lijst met de meest voorkomende klachten. Mocht je andere klachten hebben waar je je zorgen over maakt kun je het beste even aan een VK vragen