innesteling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by peetje24, Mar 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    sorry de vraag is al 100 x gesteld maar toch;

ik had op dag 21 van de cyclus mijn ei, en ben nu 6 dagen verder. Ik heb nu al 2 dagen last van een klemmend gevoel in mijn onderbuik. ongi kan het niet zijn want daar is het te vroeg voor + ik heb geen klachten die ik normaal voor ongi heb.

zou dit mijn innesteling kunnen zijn of is het nog te vroeg?

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kan, maar buikpijn in deze fase is heel normaal. heb het eigenlijk altijd rond de week na mijn ei.

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik ook, net als Natasja, dus dat is niets bijzonders.

4. Willes

Willes Fanatiek lid

Nov 14, 2006
    1,127
    70
    48
    Hier hetzelfde

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    oke dank je, ik heb het 2,5 dag gehad en nu is het weg. misschien ook een beetje het weer, ziekte heerst hier weer

6. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Ik heb dat ook altijd na mijn ovulatie en dacht vaak dat het misschien een teken kon zijn. Niet zwanger gweest dus het was ook geen teken bij mij.

7. carla 2028

carla 2028 Actief lid

Jul 27, 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    Peetje 24,

ik heb dat ook net als jij,
    heb waarschijnlijk afgelopen dinsdag mijn ei gehad en kreeg donderdag al buikpijn, hele aparte, niet gewoon buikpijn en ook geen ongi pijn, het waren telkens steekjes, dat was vrijdag, zaterdag en zondag ook en nu vandaag nog niet gevoeld, wat ik wel heb nu is zere tanden.
    Maar ik snap het ook niet zo want, de een zegt dat je innesteling 5dgn na ei heb, een andere weer een week en weer andere na een dag of 8.
    is het bij jou al over?

groetjes

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    bij mij is het nu wat minder ,maar nog wel af en toe een steekje in de onderbuik.

ik kan nog niet testen, mijn banner gaat uit van 28 dgn maar ik had mijn ei pas dag 21 en oer het algemeen moet je na je ei 14 dagen tellen. ik zou dus volgende week maandag kunnen testen.

9. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

Nov 22, 2006
    180
    0
    0
    hoi hoi..
    ik heb dus net andersom..

Ik heb volgens mn banner vorige week woensdag mn ei gehad..maar heb vanaf maandag al zo'n giga buikpijn gehad en nog..

Weekend ervoor geklust,maandagsnachts zelfs wakker gelegen van de buikpijn en heb nu nog steeds zo'n vervelend gevoel in mn buik.

dus ik heb geen idee waar t aan kan liggen , maar ik voel mn ei dus nooit en heb er ook nooit last van..
    dus ik hoop dat iemand antwoord voor je heeft en ik ben zelf ook wel heel benieuwd..

Oww ja kan bij mij niet ontpillen zijn die slik ik al bijna 2 jr niet meer ;)

10. carla 2028

carla 2028 Actief lid

Jul 27, 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    Nee sorry meid, maar dat zou ik echt niet weten, wel vreemd, khoop dat een van de andere meiden je wel kan helpen!

groetjes

Share This Page