Tja lastig onderwerp maar wil toch een vraag erover stellen. Heb sinds een week last van aambeien maar dan aan de binnenkant.. Begin het nu aardig zat te worden! Want weet niet meer hoe ik moet gaan zitten helaas. Wat kan ik ertegen doen? Ik wil er zo graag vanaf 😢 Heb al sperti geprobeerd maar dat lijkt niet te helpen
Curanol mag toch ook tijdens zwangerschap. Hielp hier goed! Nu ook weer last maar ik wacht maar tot na de bevalling, dan zitten ze er vast.nog/weer
Jaaa vreselijk irritant en pijnlijk. Had ze deze zwangerschap ook weer in en uitwendig. Wat goed hielp en ook gewoon heel de zwangerschap gebruikt mag worden is curanol. En dan de zalf samen met de tabletten gebruiken. Ben je er echt binnen een dag of drie vier vanaf. Superspul.
Hier ook last van tijdens de zwangerschap. Curanol werd op de meeste sites het meest genoemd dus ik heb dat meteen besteld, zalf en tabletten. De aambeien gaan niet helemaal wel, maar al heel snel geen last meer van pijn en jeuk en dat was voor mij het belangrijkste