iets leuks doen voor 2 overdag.

Discussion in 'De lounge' started by lautjuhhh, Jun 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Hoi,,

ik ben opzoek naar een leuk dagje uit voor 2.. manlief en ik gaan er binnekort uit met zn tweeen.. Hebben jullie leuke tips,

sowieso geen apenheul ;)

Groetjes laura

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
    Ik zou samen een leuke stad bezoeken.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

ja precies. Wij gaan vaak naar de stad op te shoppen, dan wat eten en naar de bios.

Wat ook leuk is, is om te kijken of er ergens een beurs is. In de zomer heb je vaak ook buiten leuke beurzen. Deze is ook leuk, eind deze maand http://www.countryfair.nl/
    Maar ja daar moet je een typ voor zijn, wij zijn wel mensen die van tuinen en buitenleven houden... Je hebt er veel verse producten en shows met dieren.

Anders misschien een leuke high tea reserveren in de stad waar je heen gaat.

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

stad bezoeken kan ook met kinderen,vaak vind ik dat juist extra leuk met de kinderen,
    heerlijk om te horen : oooh mama ... MOOI !!!

dus dat is iets wat manlief en ik niet zouden doen,

als manlief en ik een dagje (1 keer in het jaar ) voor ons zelf hebben, dan zouden wij kiezen voor een pretpark, de walibi ofzo, en dan op een redelijk "slechte" dag zodat we alle achtbanen tig keer kunnen pakken,

daar genieten wij van :p

( hoewel ik moet toegeven dat sinds ik kinderen heb ik een stuk banger ben dat er iets gebeurd in de achtbaan:p)

( we gaan ook wel naar pretpark met de kids hoor, maar dan meer naar de waarbeek of slagharen :p)

of we zouden kiezen voor een dagje ontspannen, heerlijk naar de zwaluwhoeve ofzo.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
    Oja, Walibi inderdaad.

Ja ook een heel leuk idee. Ik wil dat ook wel weer eens.

6. lautjuhhh

mm pretparken zijn we niet echt van.. misschien idd maar naar een stad..

is het anne frank huis trouwens wat of is dat niks?

7. Ik vond het heeeeel indrukwekkend, maar goed, ik was 12 :) Ik vond het gevoel om door/langs die kamers te lopen waar zij ook heeft gezeten zo apart!

8. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Ik weet niet of je er van houdt, maar misschien is het Zuiderzee museum iets?
    Dat is in Enkhuizen en dat is gewoon een soort dorp op zich.
    Mijn oom en tante wonen in dat Zuiderzee museum, dus ik ben er al vaak geweest, maar het is daar zo mooi.

En dat kan ook met kinderen eventueel.

9. Daro

Daro Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    2,548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik vond het leuk om eens gezien te hebben maar toch ook een beetje tegenvallen :)

Ehhh bos/strandwandeling en dan lekker ergens eten/lunchen?

Anders dekentje en picknickmand mee (of gewoon wat te eten en drinken in een tas hoor haha) en samen ergens in een parkje ofzo zitten picknicken?

Dierentuin? (al vind ik dat sinds ik een zoon heb juist leuk om mét hem te doen maar toen we geen kinderen hadden deden we dat graag samen)

Dagje Antwerpen, Brussel of Gent? Het is natuurlijk afhankelijk van waar je woont, maar als je naar het buitenland gaat heb je net even wat meer het gevoel dat je echt een dagje weg bent vind ik.

10. lautjuhhh

Die bos wandeling klinkt idd wel lekker.. soesterberg heeft wel een mooi bos en zit wel redelijk in de buurt.. wonen zelf omg. utrecht..

Share This Page