Grrrr. AH toch dicht!

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is balen.
    Hier hing er bij de Ah zelf een papier op de ramen met de openingstijden.
    Ik had spaghetti voor vandaag maar vertrouw de gehakt niet dus hier is de patatzaak ook onderweg

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Inderdaad niet netjes nee...

Maar wat ik niet begrijp, waarom speciaal vandaag dan boodschappen doen en niet gewoon gisteren???

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Omdat ze had nagekeken of de AH open zou zijn en dus gewoon vandaag boodschappen kon doen.

4. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Niet netjes idd..

maar vind idd dat alle winkels gewoon dicht horen te zijn op feestdagen, dan heb je dit probleem ook niet (;

5. emje

emje Niet meer actief

wij hebben hier een normale ah en die is van 16.00 tot 20.00 open. ik ben er net nog geweest anders hadden wij ook geen brood voor morgen.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Mooi excuus om vanavond friet, chinees of een pizza te halen, toch?:)

Heb je geen crackers in huis voor morgenochtend, of yoghurt? En anders inderdaad een paar boterhammen bij vrienden of familie scoren!

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik werk bij ah, en wij zijn dicht. Ligt eraan of het filiaal een vergunning heeft van de gemeente om open te gaan. ( ook voor de zondagen.. heeft ons filiaal ook niet)

dat het verkeerd stond aangegeven dat is k*t.... wat ik zou doen, naar de informatiebalie en vragen naar de supermarktmanager/assisstent filiaalleider... je klacht daar neerleggen en het een beetje overdrijven.... dan krijg je meestal een grote bos bloemen en soms een tegoedbon oid... ik zeg gewoon proberen!!

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Niet om lullig te zijn hoor. Het is lastig als je zonder brood zit.
    Maar toch grappig dat mensen geen dag zonder supermarkt kunnen.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh, ik kan gerust een week zonder supermarkt. Maar dan zorg ik gewoon van tevoren dat ik alles wat ik nodig heb in huis heb.

Ik denk dat jij ook baalt als een stekker als jij de weekboodschappen gaat doen omdat je voorraadkast leeg is en de supermarkt is dicht (op een moment waarop jij denkt dat die gewoon open is).

Waarom ik gisteren niet ging? Omdat ik moest werken. Ik had wel 's avonds kunnen gaan, maar ik dacht dus dat ik vandaag gewoon op mijn gemakje had kunnen gaan.

@wendy: Bedankt voor de tip. Was ik toch al van plan. Ik moet wel zeggen dat ik het normaliter wel gewoon een hele fijne winkel vind.

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha ik was dus ook vergeten om gister extra brood te halen, en heb vandaag zelf broodjes gebakken had gelukkig gist en meel etc thuis:D

11. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik bedoelde niet specifiek alleen jou hoor.
    Ik hoor het gewoon vaker. Ik heb zelf ook bij een supermarkt gewerkt en er zitten altijd mensen bij die vlak voor sluitingstijd de paniek krijgen of ze alles wel hebben.
    Of als de supermarkt een dag dicht is dan zie je veel mensen in een keer hamsteren, bang om te kort te komen.

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hee das balen zeg.. echt super irritant net zoals koopzondagen.net daar stond eerst dat nieuwegein open zou zijn manlief er heen gereden alles dicht.. dus ik kijk in vervolg wel op gemeente site.. Maar wel irritant hoor!

13. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik wist niet eens dat er winkels open waren vandaag ging ervanuit dat alles dicht was, gisteren het broodnodige gehaald.

wij hebben het voordeel (als mijn man weer eens vergeet te zeggen dat brood op is) dat we een bakker om de hoek hebben met een automaat, ideaal

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik weet niet beter dan dat alles dicht is op Hemelvaartsdag, da's toch normaal? Maar ik kom ook uit een dorp ;)

15. tulip

tulip Niet meer actief

zeker slordig, of winkels op feestdagen wel of niet open horen zijn is een andere discussie, jullie hebben erop gerekend en dan is het goed balen.

Hier is de hema zelfs gewoon open en ik woon ook in een klein dorp.

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Idd erg vervelend,ik kan er ook niet tegen als ik m'n boodschapjes niet kan halen hoor. Nou gebeurt dat hier nooit want ik woon in een grensdorp en hier is alles 7 dagen per week open,ook op feestdagen. Alleen 1e kerstdag en nieuwjaarsdag zijn de winkels dicht..

17. tulip

tulip Niet meer actief

ja heel handig, als het hier dicht is, rijden we naat jouw dorp.:D

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Zo denkt de hele regio er over denk ik want het was weer lekker druk in het dorp vandaag,haha! ;)

19. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook: lentefeesten, je kon om 10.00 uur je kont al niet keren.

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nou ja, normaal hebben we ook afbakbroodjes in de kast liggen voor het geval het een keer niet uitkomt om vers brood te halen... Maar die waren dit keer ook op (en mijn man heeft ze de vorige keer niet gehaald, ondanks dat ze op het lijstje stonden! ;))
    Woonde jij niet bij mijn schoonouders in het dorp?

Deel Deze Pagina