Grrrr. AH toch dicht!

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

ja klopt, zijn ze ook bij de lentefeesten geweest??:D het was echt megadruk en ik ben nog vroeg in de ochtend geweest.

2. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat je baalt als een stekker!! Ik vind het ook fijn om er even uit te gaan om een boodschapje te doen. Bij ons was de AH ook open.. DRUK!!!:$ Alsof alles werd weggeven:D Ik denk dat er meer mensen waren die dachten: Dat ene dingetje nog even halen of we gaan TOCH barbecuen:)

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dat kan ik geloven,vooral met dit prachtige weer.
    Is het morgen ook nog braderie trouwens? Wij zijn er vandaag niet aan toe gekomen om te gaan,helaas..

4. tulip

tulip Niet meer actief

ik dacht altijd van wel, dat het 3 dagen was, maar vanmiddag op een verjaardag hoorde ik dat er op vrijdag en zaterdag niet meer zoveel te doen is. Dus nu weet ik het eigenlijk niet meer. Ik moet morgen zelf werken, anders had ik je nog wel even een berichtje kunnen sturen, maar om 7 uur als ik wegrij kan ik dat nog niet zien denk.;)

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ben naar Jumbo in Maastricht geweest vanmiddag en daar was er geen volk. Zalig boodschappen doen op die manier! :D

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    sowieso krijgen ze op hemelvaartsdag geen vracht... dus vers brood zal er niet zijn..

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

wat zeiden ze in de winkel ts?

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hmmm..dan ga ik maar eens op Google speuren en anders rijden we gewoon ff die kant op. Het is maar een paar minuutjes natuurlijk..
    In ieder geval bedankt en werk ze! :)

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nee, ik vroeg het aan mijn man en die had er nog nooit van gehoord, terwijl hij daar is opgegroeid... Morgen gaan we er heen, dus dan zal ik wel even vragen of ze zijn geweest :)

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik dacht echt dat ik zeker wist dat alle winkels hier dicht waren gister, stond ook bij de meeste groot aangeplakt. Nu bleek achteraf dat sommige winkels tot 1u open zijn geweest. Toen wij daar achterkwamen was het natuurlijk al lang 1u geweest en hadden we nog geen koffie!

Deel Deze Pagina