Ja daar kan ik ook over mee praten, maar als hij maar iets heeft (al stelt dat echt niets voor) nou dan is hij zo zielig! De hele dag op bed liggen en hij kan dan echt niets! pff mannen! haha
Die van mij is met vlagen zo, mannen schijnen te vergeten hoe of wat als je het niet 5 keer per uur herhaalt, en dan doen wij het meestal maar zelf want kom op...5 keer door klagen is niet echt leuk he. Bij mij is het meest gegeven antwoord: ja als je niets zegt dan weet ik het ook niet he, moet je je mond open trekken. Tsja ik vergeet door te geven dat BI niet opeens wonderbaarlijk over gaat en dat het nu alleen maar erger in plaats van minder wordt. Best dom van mij.... Heb gisteravond dan ook even vanuit de slaapkamer geroepen dat als die eens mee zou gaan naar de vk hij ook wat beter op de hoogte zou zijn van alles (lekker gemeen zijn aan het eind van een pijnlijke pokke dag! )
Erg herkenbaar!!! Idd Sylvia29 die opmerking heb ik ook al heeeel veel gehoord. Ik ben in november geopereerd aan mn buik, in de 6 weken dat ik niks mocht doen heeft manlief 1x gestofzuigd De eerste dagen dat ik thuis was heeft hij niet eens vrij genomen... dus dan legde hij 's ochtends alles op bed wat ik nodig had en weg was hij... En als hij weet dat ik pijn heb ofzo dan vraagt hij alleen, als hij thuis komt, hoe gaat het? en dat was het.. Ach mannen...
Ik moet ook altijd lachen als mijn mannetje ziek is!! Dan kan hij zo verschrikkelijk zielig doen. Maar daarentegen verzorgd hij mij ook wel weer goed als ik ziek ben. Het enige verschil is dat ik pas ziek ben als ik mijn bed niet meer uit kan komen en dat hij al ziek is als hij wat verkouden is hahaha. Maar van de week was hij echt ziek. Dus heb ik hem natuurlijk wel zo goed mogelijk verzorgd. Dan krijg je trouwens gelijk diep respect voor alleenstaande moeders. Dat ben ik namelijk voor een weekje ook een soort van geweest!!! Maar het is idd erg vervelend als je man niet inziet dat je echt ergens last van hebt. Misschien eens aangeven dat je het niet zo leuk vind dat hij zo doet, misschien heeft hij het niet eens door.
Ik heb wel 1 gelukje, 23 juni wordt hij geopereerd aan zijn schouder, en dan zal die flink pijn hebben en niets kunnen. Kan die gelijk even voelen hoe het is om wel te willen maar niet te kunnen, heb ook tegen hem gezegd dat ik hem dat ergens wel gun, afhankelijk zijn van andere en niet zomaar even je gang kunnen gaan. Dat vond die minder leuk, maar ja, ik vind dit ook minder leuk, elke zwangere vrouw vind het denk minder om met een vreselijke nesteldrang te zitten maar niets te kunnen.
Ja ik heb helaas nu al bekkenpijn, wat zeker weten ontaard in bi. En sinds eergister is het weer echt raak en heb ik de hele dag pijn.. blehh.. Ik kan beter bevallen en mama zijn als zwanger zijn, mijn lijf vind dat erg zwaar. Keltje1: sorry, maar dat vind ik gewoon belachelijk. een buik operatie en verder zoek je het maar uit.. 1 x stofzuigen, denkt ie dat de kabouters de rest wel doen ofzo? Joh wat ben ik dan hard . als ik niets kan is het zijn pakkie aan en het gaat dan wel niet zoals ik doe, maar dat betekend niet dat het niet minder goed is. Sterker nog hij stofzuigt veel grondiger als ik.
Ik heb het erg getroffen zo te zien Normaal gesproken helpt hij ook wel mee en doet wasjes uit zichzelf. Stopt het in de droger vouwt nog op ook. En tot slot verdwijnt het NETJES in de kast. Als er gestofzuigt moet worden doet hij het ook als hij lekker op tijd is. Ik werk altijd tot 6uur. Nu heb ik eergister en gister baarmoederwand bloeding gehad.Pfff leek wel een miskraam bloed stroomde eruit. Uk zit nog gelukiig gezond en wel. Maar moet rustig aan doen nu! Gister is hij heel de dag in de weer geweest voor me naar de dierenwinkel spullen halen voor de beestjes. Ook mn kannen van moeders voor moeders geruild. Wat boodschapjes gedaan, gekookt....Toen we boven waren had ik erg in mn medicijntjes die lagen nog beneden. Hij ging ze gelijk halen ahhh de lieverd Laat je mannetje dit stukje ns lezen Nee het word tijd dat hij ook wat voor je doet hoor!!! Als je pijn hebt gaat het gewoon niet en is niet goed ook! Succes en beterschap daar!