Hallo allemaal Gisteren nwas ik aan de telefoon en wilde omdat ik bloemen had gekocht vazen pakken uit de vensterbank omdat er daar twee stonden met neppers erin. Sta ik daar zakt de vloer 3 cm omlaag. Nu zit ik zonder laminaat en is een gedeelte van de vloer er al uit. De vloer balk waar ik opstond is door tweeen gebroken. Nu gaan we alles dus vervangen maar omdat hubbie niet vrij kon krijgen voor de hele dag is het nu middag en avond werk en zit ik met mijn beesten dus boven.
Ja je schrikt heel erg ja. Het gaat zeker nog twee dagen duren. Ik kan niet bij de wasmachine alleen bij de bekers het water en de koelkast want mijn keuken is volgebouwd met spullen
Zo dat is echt lastig. Hoeveel zwaarder ben je geworden door de zwangerschap, Sorry, maar ik moest daar gelijk aan denken, Succes en ik hoop dat het snel weer is gemaakt.
Hahaha gemeeeeeen! Nee...even serieus...ik zou me rot schrikken! helemaal nu je zo ver bent! Ik hoop dat het snel gemaakt is!
Ja ik moest zelf ook al aan de 11 kilo die ik zwaarder ben geworden denken. Mijn schoonvader is er nu om te helpen. Het is een wonder dat we er niet eerder doorheen zijn gegaan. De hele zooi is verrot
Weet niet of jullie dat doen maar zou wel de hele vloer eruit halen. Hier hadden we ook 3 verrotte balken. We wilde eerst de rest laten zitten omdat dat er nog goed uitzag. Toch besloten alles te doen en toen bleken de laatste 2 ook aan het vergaan te zijn. Hadden we dat dus niet gedaan dan hadden we na een paar maanden weer alles open kunnen breken. In ieder geval veel succes.
We hebben het al eerder gehad en toen een paar balken vernieuwd omdat de rest er goed uitzag. Nu vervangen we echt alles. Het is een wonder dat de hele vloer nog lag en we er niet met een verjaardag met zijn alle doorheen zijn gegaan. Een gedeelte is gelukkig klaar