Vandaag de was gedaan. Haal ik het er uit hoor ik een raar geluid of dat er iets aanloopt kijk ik de was na ja hoor zit er een bh tussen en de beugel weg! Gelijk de monteur gebeld en die komt woensdag baal er zo van! Heb ook nog niks tegen me man verteld klote bh's!!!
Die zit waarschijnlijk gewoon vast in de pomp. Ff losdraaien en voila... geen dure monteur nodig... Pluisje
Ik heb wel eens gehad dat de beugel dwars door het waszakje naar buiten was gekomen (zat dus een klein gaatje in wat ik niet gezien had). Toen was de beugel ook achter de trommel gaan zitten en moest er een monteur komen. Was trouwens nog een prijzige reparatie, de halve trommel moest los!
ik was al mijn beugelbh's gewoon in de wasmachine, zonder waszakje. Nog nooit meegemaakt dat er een beugel uit ging...
Kreeg ooit de tip van een wasmachine reparateur om een keukenhanddoek dubbel te vouwen. Dichtnaaien en rits erin en dan heb je een hele stevige waszak! was mijn bh echt nooit meer zonder zakje, al meerdere malen wasmachine er door kapot gehad.
Dat is jammer, ik had gehoopt, dat ie daar zat en dat het opgelost zou zijn... Ik was de bh's meestal zonder waszakje, moet ze nu toch maar weer eens gaan gebruiken Pluisje