10 valt mee hoor, is gemiddeld in Amsterdam ja, want smsen is ook strafbaar en er staat als het goed is bij feitcode: R 545 a 150 euro. Mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden. En het merk etc, wordt achterop de bon van de agent geschreven en staat nooit op het geeltje dat jij krijgt. En sja, zo kan je een appel eten in de auto, broodje eten, flesje water drinken etc ook wel verbieden, en dat wilden ze ook doen, maar dit is niet doorgegaan door vele protesten. en dat stressballetje, sja, als je zo gaat denken kan je ook niet meer schakelen
Jaha: Artikel 61a. Het is degene die een motorvoertuig, bromfiets, snorfiets of gehandicaptenvoertuig dat is uitgerust met een motor bestuurt verboden tijdens het rijden een mobiele telefoon vast te houden.
grrr politie....wat moet je er mee... :x ik word er echt gek van hoor...net zoals dat ik op het moment dat ik in dreigend gevaar ben, ik naar de politie ga om aan te geven enzo, zegt die vrouw aan de balie doodleuk, ja ik maak wel een afspraak voor over twee weken, tja tis een beetje druk weet je....pfff met koffie drinken zeker dacht ik :S en net zoiets, heb ik eindelijk de moed gehad om aangifte van iets te doen, was mijn mannetje meegegaan voor ondersteuning, wilde ze ook zijn naam en adres enzo, oke...maar nu zit hij drie maanden in de gevangenis voor een oude straf...voel ik me ook rot...maar dat dat zomaar mag vind ik stom....nou mis ik mijn mannetje
nouja... ik vind het allemaal wel prima, we proberen er onder uit te komen zo niet dan is het helaas.... tegen politie kun je weinig doen nogmaals ik snap dat die mensen hun werk hun,en heb ook totaal geen hekel aan de politie... maar wel aan agenten die extra klierig zijn, die extra boetes uitschrijven omdat ze er even zin in hebben, als hij nou werkelijk had gebeld had je mij niet moeilijk horen doen, dan is het terecht... maar agenten die denken dat ze hoger staan als een ander kan ik niet tegen en dat hij denkt dat hij hoger staat is een conclusie die ik zelf trek uit de woorden : als ik zeg dat ik hem heb zien bellen dan heb ik hem gewoon zien bellen... en wij hebben trouwens helemaal geen bon gekregen... volgens mijn vader word dat over 2 of 3 weken opgestuurd... maar goed hij heeft toch niks opgeschreven qua merk telefoon etc. tenzij hij er zo wat van gemaakt heeft... maar ik ga daar nog wel even na vragen... hier is alles weer afgekoeld.... en accepteren dat we het waarschijnlijk niet winnen... ( we gaan het wel proberen) en dan moeten we maar gewoon betalen
Weet je wat ook erg is? 1 politieagent telt voor 2 getuigen.. Dat betekend dat 2 politiemannen 4 getuigen zijn. Als hun dus zeggen dat jij gebeld hebt...heb je geen poot om op te staan... Het is echt zooo oneerlijk! Oh jaa..heb niks tegen ze hoor...mijn hele schoonfamilie bestaat uit agenten
Sorry, maar dit werkt dus niet. Wij hebben een keer een discussie gehad met een politieagent die tegen het verkeer inreed zonder lichten of sirene en mijn man heeft daar naar getoeterd, omdat er een gevaarlijke situatie was ontstaan. Wij kregen dus een boeten van 180 euro. Hebben vervolgens geen rekening binnen gehad, maar kregen op den duur een aanmaning. Wij hebben dit bij de rechter laten komen en die zij dat wij aan moesten tonen dat wij die rekenng nooit hebben gehad. En dat wij niet betaald hadden hielp ook niet. Uiteindelijk hebben wij 260 euro moeten betalen of zoiets. Dus je moet de rekening echt betalen, anders wordt je niet serieus genomen.
Vervelend, Ik ontving er gisteren een van 150 euro voor door rood licht rijden. ER staan niet eens camera`s daar. Kan mij ook niet heugen door rood te zijn gegaan, wel oranje. kjeng daar gaan ook 150 euro, wat een bedragen zeg. En inderdaad wat je daar niet voor kan doen. Weet je waar ik meeste van baal. Je spaart voor leuke dingen met moeite. Het geld is zo op. En elke keer komt er wel iets waarom je het weer moet uitgeven. Vriend zei, je kan je druk maken je schiet er niets mee op. We zijn gezond, we hebben een prachtvent. Geld is makkelijk hoor en het is zonde. Maar wat is nu belangrijker even.
ik vind het gewoon hardstikke gemeen, 140 euro is flink geld.... maar we gaan het wel gewoon betalen, daarna proberen we er wel wat aan te doen,want de poltieagent heeft bij ons niks op geschreven over wat voor merk type telefoon mijn man had,kon ook niet want mijn man had zijn tel niet bij,dus daar gaan we wel even achteraan en als het niet lukt... ja jammer dan... we zijn ondertusesn de boosheid ( bijna) teboven, tuurlijk blijven we het lullig vinden,maar er is niks wat we kunnen veranderen,
Tjonge, je kunt tegenwoordig dus ook al niet meer effe lekker in je oren peuteren zonder dat ze denken dat je mobiel aan het bellen bent Bewijs jij maar eens dat je in je oren zat te peuteren