Grrrr... daarom dus altijd je bonnetjes checken in de winkel

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama1978, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Op zaterdag denkt de cassiere: ik werk heeel snel, alles als een razende over de scan...
    Met als gevolg dat er 4 mensen aan het uiteinde van de loopband staan in te pakken, boodschappen stapelen zich op. Heeft de vrouw voor mij spullen van mij ingepakt...:(
    Kom ik dus een dag later achter..

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    op zaterdag zijn de klanten ook altijd zoooo langzaam:p;)

grapje..:D
    heb ik hier ook al eens gehad is erg vervelend

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Je kunt even teruggaan naar de winkel en het melden. Sommige winkels zijn er erg makkelijk in en geven je meteen je geld terug, bij de andere heb je "pech" en krijg je niks terug.
    Op zich is het natuurlijk wel zo dat het voor jou nu niet meer te bewijzen is dat je er maar 1 had, bij sommige winkels krijg je daarom ook echt alleen maar je geld terug als je de fout ontdekt terwijl je nog in de winkel bent. Ikzelf controleer bijna altijd de bon meteen na de kassa en ik sta er elke keer weer versteld van hoe vaak er een fout wordt gemaakt of dat er bij een artikel geen korting af gaat. Het is toch regelmatig dat ik op een bedrag van rond de 50 euro 1 of 2 euro te veel betaal.

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik merk het hier bij de zelfkassa's als je je produkt scant dat ie heel snel een produkt dubbel scant. je moet ook daar goed opletten want je hebt het bijna niet door en voor je het weet heb je al je boodschappen al gescand. Om dan hulp te vragen om de dubbele scan eruit te halen duurt hier echt een eeuwgheid voor er iemand komt.

hier hebben ze bij de hoogvliet een "nieuw" syseem ingevoerd
    (of het nieuw is weet ik niet, heb het zelf nog nergens anders gezien)

je kan dan een scannertje bij de ingang pakken en zelf tijdens het boodschappen doen de produkten scannen en je boodschappen in je tas in je winkelwagen zetten.

je stopt als je klaar bent je scanner in het apparaat en kan gelijk afrekenen, en je boodschappen zijn al ingepakt!
    Als er dan iets dubbel is gerekend ben je helaas wel zelf de schuldige.

Heel handig! vooral op zaterdag als je over de hoofden kunt lopen;)

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Waarom meteen roepen dat het een muts is?? Is dat ook een beroep? Volgens mij bedoel je caissiere....

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Serrieus als ik TS d'r post zie dan denk ik echt dat je eens een maandje of wat mee moet draaien op zo'n afdeling. Hoe minderwaardig kun je doen. Zo ie zo maakt ze een fout maar jij maakt een fout door je bon niet na te kijken. Hoe vaak ik in het verleden als cassiere niet ben uitgescholden voor domme doos ... nou sorry hoor ik ben inderdaad zoals andere al aangeven ook maar een mens.

Maar goed bel ff op en leg het uit. Negen van de tien keer krijg je je geld gewoon terug.

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Gewoon ff proberen je geld alsnog terug te krijgen en de situatie rustig uitleggen...

Zo minderwaardig doen over een kassiere hoeft helemaal niet!
    Ze zal het vast niet expres gedaan hebben toch?

Heb zelf jaarenlang achter de kassa gezeten en een foutje zit in een klein hoekje.
    Het zijn ook maar gewoon mensen hoor...

8. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    amen!!!

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou domme doos zou ik niet zeggen maar hier bij de Lidl heb je zo'n gast werken die echt het record wil verbreken ofzo. En dan sta ik daar met de duowagen en moet alles zo snel mogelijk onder in dat mandje mieteren en er maar bovenop gooien waardoor alles geplet raakt of op de grond flikkert. En dan snel betalen en dan word je de winkel zowat uitgekeken en in je kont geduwd met de kar van de gene achter je.

*hate it*

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En in de winkel nakijken van het bonnetje lukt me dan niet omdat al die andere mensen met die karren er langs moeten dus dan ben je blij dat je buiten staat. Elke week zitten er wel minimaal 2 fouten in en vind dat gewoon slecht. Ik verwacht dat die mensen het goed scannen, moet dan weer met die kinderen de hele winkel door omdat je niet via de uitgang naar binnen kan.

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

nou idd zo jammer altijd weer..

12. LittleMonsters

dan stap je in je auto en ga je even rustig kijken.

ja en jij bent perfect en maakt nooit een foutje;)

13. LittleMonsters

dan moet je lekker naar de ah gaan. daar betaal je dus ook voor lange uitloopband etc etc

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Bij ons zijn die bandjes bij de AH echt ieniemini.. ga meteen ff klagen dat er wel wat van de prijzen af kan:D

maar idd, fouten maken is menselijk, gewoon ff terug gaan!

15. LittleMonsters

zou ik ook doen..

kan me er juist aan ergeren dat mensen uitgebreid hun spullen gaan staan inpakken je weet gewoon dat het zo daar werkt punt... dus hup de kar in en inpakken op de inpaktafel...

16. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dan erger je vast kapot aan mij als je achter me staat in de rij. ;)
    Ik laat me niet of door niemand opjagen, als ze gehaast doen is mijn standaard antwoord :Moet je de trein halen?

17. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Wat betreft het bonnetje als ik alles ingepakt heb, zet ik mijn karretje even opzij in het gangpad en lees de bon na, zo ben ik ook dicht bij de kassa en sta niemand in de weg.

18. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Wat een gezeur weer.. ;)

Maar ik kan best begrijpen dat je baalt hoor TS! Zou ik ook doen..

19. LittleMonsters

ja een aldi een lidl heeft gewoon een soort van concept... en mensen die op een hun dooie gemak staan te passen of het pak melk beter in tas 1 kan of tas 2 kan ik me dood aan ergeren

20. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    En ik geniet weer van de mensen die zich daar 'dood aan ergeren'... ;)
    Er staat nergens een bordje, binnen 2 minuten wegwezen, dus ik pak het op een economische manier in zodat niet mn brood geplet wordt door de melk enz...
    En als ze in mn rug gaan porren blijf ik nog langer staan!

Vanmiddag nog teruggeweest naar de Jumbo, gisteren 2 bussen ambi pur gehaald, stond toch echt 2,99 euro bij het schap, zie thuis dat ik er 3,79 voor betaald heb...
    Vandaag alleen met mn bonnetje langsgegaan en gewoon netjes mn 1,60 euro teruggekregen!
    Maar goed, iedereen maakt fouten, ook de cassieres, dus voor mij zijn het geen 'mutsen' of 'dozen', maar ik check wel altijd mn bon, zou voor alle gemiste foutjes inmiddels bijna een volle boodschappenkar kunnen halen...

Deel Deze Pagina