waar je druk om kan maken zeg pff mensen moeten hun spullentjes ook in pakken of ze het nu met tas 1 of 2 doen jeetje zeg lidle of ah wtf maakt dat nu uit ik pak lekker op mijn gemak in en als iemand daar problemen mee heeft pech voor de gene dan ga ik nog langzamer vind het gewoon beetje absurd dat je je daar aan moet ergerer maar goed nu ontopic ik zou me ook rot voelen als ik er achter kom ik een schotel te veel heb betaald en de bon niet meer heb misschien gewoon even bellen kijken of je het kan oplossen
nog nooit een bonnetje nagekeken. zet alles zo op de band neer dat ik het zware eerst doe en brood en andere dingen die geplet kunnen worden als laatste. en dan ga ik als een gek mijn tassen inpakken terwijl hij door kan scannen. precies passend doe ik niet aan dan neem ik gewoon een tas extra mee maar voel me erg bezwaard als ik nog druk bezig ben met tas inpakken als die dame of heer achter de kassa al lang klaar is en bedrag noemt. dus vaak zijn we bijna tegelijk klaar. daarna loop ik zonder om te kijken de winkel uit. bon bekijken gaat hier ook lastig in de winkel. zoveel ruimte is er niet in de lidl
Ik heb geen auto en moet dus alles met de kinderwagen doen, kan moeilijk alle flessen drinken maar op ze smijten toch? Die mensen moeten gewoon niet zo panisch doen achter de kassa. Ook toen ik 40 weken zwanger was, gewoon niks geen gevoel.. duwen met die boodschappen en opdonderen moet je. Ja dan ga ik lekker traag doen.
overigens doe ik echt weleens wat fout maar als ze al zo ontzettend veel fouten maken door hun gehaast dan gaat er ergens wat fout toch.
Ideaal! Is bij onze Albert Heijn nu een jaar of 5 zo gok ik. Scheelt zo veel tijd en vooral het feit dat je het gelijk in je tas doet, top! Nadeel...als ik eens bij een andere Albert Heijn ben, gebeurt het me nog wel eens dat ik iets uit het schap haal en meteen in mn tas doe! En na een stuk of 5 dingen pas denk 'Oeps, er is hier geen scanner'. En dan moet ik weer helemaal wennen om langs de kassa te gaan
Opnieuw teruggaan... na 4 jaar hier gewerkt te hebben weet ik dat als de schapprijs afwijkt van de kassaprijs, je het product gratis meekrijgt. Dat zouden ze zelf aan moeten geven!
Hihi, van de week een nieuwe bus halen... Is het dan weer zo kun je ze erop wijzen en heb je toch je bus gratis haha! Of een mail naar het hoofdkantoor, hier zijn ze vrij gevoelig voor. Maarja, wil je zoveel moeite doen voor 6 euro?
Hahaha, nou... Nee, maar zal morgen eens kijken of ze de schapprijs al hebben aangepast, zo niet, dan zal ik er wel gebruik van maken, maar het hoofdkantoor laat ik voor wat het is...
Je kan ze er toch alsnog op wijzen? Als je morgen toch heen gaat of je moet een overschot aan wcspray willen hebben Oh en mensen laat mij lekker druk om maken... Duw heuse geen karretjes tegen mensen aan... Zeg hooguit tegen mijn man dat ik me strond irieteer aan de desbetreffende persoon. Net zoals ik me irieteer aan mensen die er bij de kassa achterkomen dat ze de boel niet hebben afgeweegd grrrrrrr... Van mij mogen ze weer achteraan sluiten.. Er zullen vast ook weer dingen zijn waarvan ik zou denken pietjes dat je je daarom druk om maakt... Geef alleen mijn mening
Welke inpaktafel? Die hebben de Aldi en Lidl waar ik kom helemaal niet. Appie ook niet trouwens. Ik ga altijd terug, al is het maar voor 20 cent of zo. Meestal reken ik tijdens het winkelen al uit wat het ongeveer gaat kosten, dus als het bedrag anders uitvalt check ik meteen de bon.
Ik pak ook zo in dat ik alles goed verdeelt heb en als je bij het inpakken pas gaat kijken om alles passend te krijgen doe je toch iets mis. Als je op de lopende band alles al goed neerzet kun je bij de kassa alles er zo inzetten
Ik kijk zo nu en dan mijn bonnetjes na, meestal als ik een grotere boodschap haal. Het komt bij mij maar weinig voor dat er iets dubbel is gescand... En als dan geef ik het gelijk aan inderdaad. En ik mag het vast niet zeggen, maar ik vind sommige cassieres inderdaad een beetje mutserig . Amper reageren, als een 'dooie' alles door de scanner gooien... en ik ben door een 16-jarige een keer geweigerd een fles wijn mee te nemen... Ik ben verdorie ruim 10 jaar ouder, mijn vent was mee ( weer een paar jaartjes ouder dan ik ) en ik had al een mooie zwangere buik... Come on. Maar mijn vete is persoonlijk .
Dat vind ik knap, dat zou ik van zijn levensdagen niet voor elkaar krijgen. Dan zou ik een rekenmachine moeten meenemen. OT, ik zou het persoonlijk laten voor wat het is al is het wel zonde van je geld natuurlijk.
Heb ook een hekel aan mensen die voor me treuzelen. Maar een beetje begrip met name voor oudere mensen, mensen die slecht ter been zijn, moeders met kinderen, of eventueel vaders met kinderen is wel op zijn plaats. Moest ook erg lachen Umm om je opmerking dat iemand een record wil verbeteren hahaha. Ik zie ze zo zitten echt. Ik sta ook altijd en eeuwig met 3 kinderen aan de kassa, plan wel altijd zo in dat ik mijn kids voor me heb en zwaar voorin en zo door naar achter afhankelijk van kwetsbaarheid haha, ik lach dan gewoon nog eens vriendelijk naar degene achter me, en tegen degene achter de kassa zeg ik: Super snel, heerlijk. Geef de kids het geld om te geven en ga snel verder met inpakken hahaha. Mensen die hun irritatie naar me uiten, laat ik de kids vriendelijk naar zwaaien en zeggen: bedankt voor je/uw geduld. Altijd leuk van die mensen die hardop irritatie gaan uitspreken hahaha. Alsof ik voor me lol me tijd sta te verdoen bij de kassa met 3 kleine kinderen..
Als je haast hebt moet je niet naar de supermarkt... Echt hoor, dat er zo'n hoop stoom uit de oren komt bij mensen die achter iemand staan die er net even wat langer voor nodig heeft, dat is echt hun eigen probleem. Laat je stress in de auto liggen, en kijk een ander er niet op aan dat je je dag zo slecht gepland hebt dat je eigenlijk geen tijd hebt voor de boodschappen. Andere tip: ga naar een supermarkt met zelfscan. Dan pak je de boel gelijk al in de kar in, en je kunt zelf afrekenen. Heb je alleen pech als je aan de beurt bent voor een controle, maar als je goed hebt gescand ben je daar ook zó klaar mee. TS: als ik het zo lees, was ik ook terug gegaan met dat bonnetje. de meeste supermarkten doen hier niet moeilijk over met 'bewijs het maar', maar geloven gewoon hun klant als die zegt dat het niet goed is aangeslagen.
Wat een discussie over een fout in een kassabon. Ook ik heb het gevoel dat ze het liefst willen dat je je spullen in de kar te mietert en wegwezen maar. Zoals Bloem probeer ik ook zo efficiënt mogelijk de spullen op de band te leggen. Maar 1x toen ik het niet bij kon houden, kreeg ik van de cassière een sneer dat ik de spullen te netjes in mijn krat legde Pff, relax. Hier ook geen inpaktafel. Jammer dan hoor. Ik vergeet overigens heel vaak mijn bon te checken.
Zo ie zo vind ik dat die cassiere d'r mond had moeten houden en het fatsoen had moeten hebben om je ff 10 seconden (wat dat is het vaak) meer tijd te gunnen. Maar vergeet niet dat het vaak van hoger op komt. Alles wordt geteld en nagekeken. Hoe lang je bezig bent met een klant, hoeveel je scant (dus dingen met de hand op groente aan slaan is een no go!) en natuurlijk of je kas verschil hebt. Ik zelf was in de tijd dat ik achter mijn kassa zat ook altijd van iets meer tijd dan is de klant tevreden en stroomt het veel makkelijker door. Nu werkte ik bij de grootgrutter dus is daar iets meer ruimte voor klantvriendelijkheid (ik zeg niet dat daar nooit iets gebeurd!!!) dan bij de aldi of lidl. Maar ik denk dat iedereen begrijpt dat daarom ook de prijzen lager liggen. In de supermarkt draait het net zoals in een andere winkel nu eenmaal om omzet. En ja dat klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel staan ... ja daar was ik het ook niet altijd mee eens. Maar om voor de zoveelste keer weer op het matje te komen omdat je je scan target niet hebt gehaald. Dat is ook geen pretje kan ik je melden. En de ene klant wil meer tijd en de ander die stond te zuchten omdat je ze meer tijd gaf. Zoveel mensen zoveel wensen. Het zou mooi zijn als we ons allemaal in onze waarde zouden laten en iemand eens zouden helpen als je ziet dat er iemand voor je staat te klungelen met een tas die niet open blijft staan. In plaats van altijd maar storen aan de ander. Ik sta er nog altijd van te kijken als ik iemand help die die G@%^ plastic zakjes bij de groente niet open krijgt om het even voor ze te doen ... die blikken van ... wat moet je ... en dan daarna schamen ze zich omdat ik 'gewoon' even help. Zucht je kunt het in de deze tijd niet goed doen voor niemand niet (en overigens denk ik dat dat altijd zo is geweest) en waarom? Omdat bazen niet in zien dat 10 seconden extra veel uitmaken wat betreft de klantvriendelijkheid en dat mensen niets meer van elkaar kunnen hebben. Fijne dag nog!
k erger me ook aan mensen die rustig op alle gemak alles in staan te pakken terwijl er een hele rij achter me staat. Daar is dus de inpaktafel voor als het druk is.... Maar goed, ben je al terug gegaan? Gewoon een fout van een mens dus.....