Grrrr... daarom dus altijd je bonnetjes checken in de winkel

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama1978, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja in een kar ja, niet in het mandje van je kinderwagen. Flessen zet ik vooraan de band en zware spullen maar soms red ik het gewoon even niet zo heel vlug.

En na dit topic heb echt schijt haha, stelletje aso mensen die niet even kunnen wachten. chill out.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ach ik heb meestal de tijd en met een volle kar laat ik mensen voor me die niet zoveel hebben.

Waar ik me weleens aan erger is dat ik 1 dingetje heb en dat er dan een volle kar voor me staat die nog aan het uitpakken is en me dan niet even voorlaat. Terwijl het diegene niet eens tijd kost want hij of zij is toch nog bezig.

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Zou proberen of je nog je geld terug krijgt.

4. ik was vorige week in de hema en daar hoorde ik toevallig door de speakers dat ze 15% korting hadden op alles

Dus ik een paar leuke kleren voor de meiden gescoord.
    Ga naar de kassa en ik moest 63 euro afrekenen.
    Dus ik dacht al nou volgens mij is die korting er niet af.
    En nee hoor inderdaad, ja zegt dat meisje, we mogen de korting alleen geven als de klant er om vraagt :(.
    scheelde wel bijna een 10euro.

Het was dat ik het in de winkel hoorde, anders had ik gewoon 10 euro meer afgerekend....leuke actie ;)

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Waarom zou ik dat doen? Omdat jij dat vervelend vind..:(
    Dan wacht je maar ff als t niet anders kan en anders doe je zelf je boodschappen in de kar en naar de inpaktafel

Ik ga ze niet eerst op de band zetten dan in een kar en daarna in mn tas.. Ik zet mn tas in de kar en stop alles erin..

Beetje lastig ook met alle mensen tegelijk bij een 2 meter 'lange' inpaktafeltje te staan;)

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    gut ... toen ik 25 jaar geleden achter de kassa van de AH zat, sloeg ik alles nog met de hand aan en zat de prijs van een pak melk of een blik soep gewoon in je hoofd. Ik van nog van voor het "blieb"- tijdperk. (Bijkomend voordeel, ik kan nog steeds blind een (telefoon)nummer intoetsen op mijn desktelefoon of op mijn nummerieke toetsenbord :D)

Toen had je gewoon nog vaste klanten die speciaal bij jou kwamen om af te rekenen. En kon je tijdens het aanslaan een praatje maken ... en moest je zelf alles terugrekenen om terug te geven.

Mensen moeten niet zo ongeduldig zijn. Ik pak ook gewoon in bij de Lidl aan de kassa. Ik laat me ook niet opjagen, jammer dan. Je wacht maar even 10 seconden langer. Ik erger me dan wel aan mensen die niet kunnen lezen en dan een hele kar op de band knallen om er vervolgens achter te komen dat ze bij een PINNEN kassa staan. Het staat met grote koeienletters op het bord boven de band ... Let dan ff op denk ik dan.

7. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Dat laatste is zo herkenbaar hier van dat pinnen.En de kassiërre zegt het ook nog regelmatig als je al in de rij staat "alleen pinnen hier mevrouw" en dan nog tsaan er mensen van "o,sdat wist ik niet" , jaja. ik heb het al 5x gehoord en dan mogen ze bij een andere kassa vooraan.

Nou ja, sinds ik zwanger ben wacht iedereen maar op mij.Ik doe niet extra langzaamaan maar laat me ook niet meer opjagen. mensen mogen gerust van mij voor maar er is iets waar ik me wel aan rot irriteer:
    "de eerstvolgende mag naar deze kassa komen" en die lui rennen zeg die als laatste in de rij staan!
    Dat vind ik gewoon ronduit onbeschoft en ik zeg er ook vaak iets van.
    Krijg jammer genoeg bijna nooit een reactie, alleen van de mensen die al in de rij stonden.

He, lekker even zo klagen hier:)

Ik zou trouwens ook teruggaan hoor voor die 5 euro

8. tulip

tulip Niet meer actief

Ik erger mij niet aan mensen die langzaam zijn, maar dat komt ook omdat ik altijd ruim de tijd neem voor boodschappen doen. Ik ga nooit als ik haast heb, scheelt voor jezelf al een hoop stress.

Maar bij de aldi en lidl is voor zover ik weet wel beleid van de winkel dat je of snel inpakt of alles,in je kar doet en bij de inpaktafel inpakt. Als je dat niks vindt, prima, maar dan moet je ook niet in zulke winkels boodschappen doen vind ik. Net als stickers op je groenten en fruit, als je dat niet wil moet je naar een andere winkel gaan, waar het beleid anders is.

Heeft dus niet te maken of ik mij eraan erger, want dat doe ik niet, maar je dient je wel aan,het beleid van de winkel te houden vind ik.

9. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik zou het gewoon proberen of je je geld terug krijgt.

Hier irriteer ik me aan mensen die al hun spullen op de band leggen terwijl jezelf nog niet klaar bent met neerleggen en dan echt heel drollerig oh sorry zeggen als je er wat van zegt omdat je zelf ruimte te kort komt.

Meestal kom ik bij de jumbo, zijn lieve dames achter de kassa.
    Was laatst per ongeluk vergeten een advocado af te reken, zeg ik dat de volgende dag (voelde me knap lullig) zegt ze oh, maar dat ging toch niet express, laat maar zitten hoor:D

Wilde toch even wat positiefs zeggen over die dames.

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Bij onze lidl heb je geen uitloopband. Dus met zijn 2en daar staan gaat niet dus je moet wachten tot pietje klaar is.

Idd ik doe altijd alles in mijn kar en ga het later inpakken. Zou kan ik op gemak inpakken zonder dat er een rij op mij staat te wachten.

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Ik noemde het al eerder dat hun een soort van concept hanteren en vind dat je je daar aan hoort te houden in ieder geval jd best vokr moet doen.

12. :D

En ik erger me dan weer aan die cassieres die zo hard schreeuwen dat de halve supermarkt het hoort 'OF JE WEL GEZIEN HEBT DAT JE HIER ALLEEN KUNT PINNEN' :D Jáhá, denk ik dan, er hangt zo'n enorm bord! Dat heb ik echt wel gezien!

13. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik had het vanmorgen bij c1000. In karren zaten 1 euro dingen. Dus dacht goh laat ik de kat is verwennen met gourmet zakjes.
    Had er 3 en dus hoppa er was 9 euro aangeslagen. Ben terug gegaan en heb het teveel terug gehad.

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Je moet ze de kost geven hoor, die dat gewoon niet zien (of quasi-verbaasd te kennen geven van de dat "echtttt niet hebben gezien hoooorr")- hoe kan je dat nou missen denk ik dan :D

Ze hebben het mij ook wel eens gevraagd en toen stond ik haar echt heel schaapachtig aan te kijken van "jah duhh ... ik kan lezen!!", maar na een jaar begrijp ik wel dat de vraag komt van de caissières ...

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat was een actie waarbij je een krant moest inleveren die huis aan huis bezorgd is ....Maar ik had hem ook niet bij en hoefde bij ons bij de hema niks te zeggen , ze vroegen zelf of ik hem bij had , en toen ik hem niet bij had hebben ze toch de kroting eraf geteld ..

16. Ohh vervelend zeg! Ik vergeet het altijd te controleren en dan denk ik er eenmaal thuis eens aan. Heb ooit een keerboodschappen gehaald en toen ik thuis kwam keek ik het bonnetje na.. beetje duur vond ik voor die paar boodschapjes.. Bleek dat de caissiere zich had vergist en 30 kg broccoli aangeslagen :) Gelukkig kreeg ik toen wel meteen het geld terug :D

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Umm85, ik weet meteen wie je bedoelt. Die man is echt heel erg!!!

Er zijn snelle cassieres maar die man slaat echt alles, hij lijkt er ook nog erg trots op ofzo...

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    30 kg , hihih das wel erg veel

19. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik werk in een speelgoedwinkel en wij hebben alle kortingsbonnen bij de kassa liggen. Geven alle klanten de korting waar de korting op is. En ook wij hadden vandaag een klant die terug kwam dat er per ongeluk iets twee keer was aangeslagen. Ze kreeg gewoon dr geld terug. Foutje kan gebeuren.

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Kan idd gebeuren , to err is human !!!

Deel Deze Pagina