Vrijgezellenfeest voor een zwangere.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mvj, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Meiden ik ben hard op zoek naar tips ....

Ik ga in de maand dec een vrijgezellenfeest organiseren voor een zwangere.

Nou willen we geen gekke dingen uit halen en haar ook niet voor gek laten lopen .....
    Maar wat kunnen doen ?

ik heb al wat zitten speuren op internet maar ik kom er niet echt uit....
    Nou zat ik te denken aan een babyshower....maar weet ook niet goed wat ik me er bij voor moet stellen ....

Wie o wie heeft de gouden tip voor mij ?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hoe lang is ze zwanger tegen die tijd?

Je zou ook kunnen gaan buikdansen of salsadansen ofzo.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik zou geen babyshower doen.
    Dit is iets om de komst van de baby te vieren.
    Jij zoekt iets om de laatste dag of wat als vrijgezel te vieren.

Wat dacht je van een high tea?

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ze is nu iets verder dan 20 weken ....

dansen gaat hem niet worden vrees ik ....iets met te veel lichamelijke activiteiten ook niet :)

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

High tea ook een goed idee inderdaad.

En een babyshower zou ik ook niet doen, om dezelfde reden als die jij geeft.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij hebben laatst een vrijgezellenfeest georganiseerd. Eerst even met z'n allen het terras op en wat drinken met een bittergarnituur. Daarna zijn we lekker uit eten geweest in Utrecht en daarna hebben we een boottocht door de grachten gedaan. Drankjes waren aanwezig.

Eventueel een fotoshoot zou ook leuk zijn. Of een workshop sieraden maken, tas versieren, schilderen, bonbons maken, koken etc.

Succes met organiseren!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    smiddags een rustige workshop -bonbons maken of sieraden maken, of iets met taarten bakken (je kan ook weleens een bruidstaart maken) en daarna gezellig met de pannenkoekenboot weg in rotterdam?

8. Maia

Maia Niet meer actief

ik zou ook voor een bonbonworkshop o.i.d. gaan.

9. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    wat we voor mijn tante hebben gedaan was ook best leuk!!!
    we gingen een portret schilderen van een naakte man, best grappig!
    misschien ook wel leuk en grappig?

10. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Of een sieradenworkshop? Dan kan ze lekker blijven zitten en freubelen. Ik vind het hier superleuk! Lazuli :-: Uw kralen winkel

En echt de moeite waard voor het geld.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    haha, dat is inderdaad ook wel wat voor een vrijgezellenfeest :D

12. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    buikdansen is niet zo leuk als je zwanger bent, tenminste dat vond ik want je hebt toch wel moeite met de bewegingen en niet alles voelt even fijn.

Wel leuk vond ik toen de cocktailworkshop, voor de zwangeren alcoholvrij en voor de niet zwangeren met acohol. Ook de alcoholvrije cocktails waren erg lekker!

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    #13 Sanne, 24 nov 2009
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
    Ik was 36 weken toen ik een vrijgezellenfeest van een vriendin had, ze hadden wel rekening met me gehouden, we hadden een boottocht met lunch en daarna zijn we gaan schilderen, s avonds lekker gaan uiteten, daarna nog op stap geweest en moest de vrijgezel vanalles verkopen, maar ik ben dan savonds afgehaakt want was me te lang

Verder is een sieradenworkshop ook heel erg leuk en kleuradvies voor de vrijgezel( nadeel is alleen dat het vaak duur is en dn alleen voor de persoon zelf maar wel leuk om te krijgen)
    Mozaiken

14. giraf

giraf Niet meer actief

Je zou het 's middags een beetje rustig aan kunnen doen, leuke workshop ofzo (Bonbons maken, sieraden maken, kook workshop)
    daarna lekker uit eten en daarna de stad in, bijv naar een karaoke-bar... Als je met een groep leuke meiden bent, is eigenlijk alles wat je gaat doen leuk, je moet het gewoon zelf gezellig maken.

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wij hebben voor mijn schoonzus toen ze zwanger was
    een babyshower gegeven was heel leuk
    toen zijn we naar een themafeest gaan.

ze had gewoon eigen kleren aan en we hadden een buikband laten maken met erop bride to be ...

ze vond het zelf heel erg leuk...

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    bedankt voor de tips meiden ...

vooral de sieraden workshop klinkt leuk , ze is gek op sieraden namelijk !

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb mijn vrijgezellenfeestje gehad toen ik 15 weken in verwachting was (met 17 zijn we getrouwd).

We hebben een kleuradvies laten doen, dat was zooo leuk, een soort workshop en dan laten ze je zien of je herfst, winter of wat ook bent. Ik heb toen als enige een ECHT kleuradvies met waaier gekregen, een helemaal op mij afgestemde kleurenwaaier met alle kleuren die mijn positieve trekken versterken.

Erg geslaagd en lekker rustig. Ik was nog best misselijk toen dus een rustig meidendagje was precies wat ik nodig had ;)

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Niet al te lang terug had ik op een vrijgezellefeestje van een zwanger een high tea met later ergens een drankje (al was dat een beetje een "dood" moment helaas)

En als laatste een piemelparty! :D (erotische party, vrouwenparty) of hoe je t noemen wilt ;) hihi..
    Tis net als de bekende make-up, tupperware en lingerieparty's een consulente die bij iemand langskomt alleen dan met speeltjes! :D

Is heel grappig en vond t erg lachen.. op t eind kreeg de vrijgezel een grote mand met allemaal toys voor de huwelijksnacht! ;)

19. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    Wij hebben voor een vriendin die zwanger was en ging trouwen met de vriendinnenclub een etentje verzorgd. We hadden een alfabet gemaakt en bij iedere letter een klein cadeautje gekocht. Daar zaten ook kleinigheidjes voor de baby bij, maar ook voor moeders. Een workshop sieraden maken of iets dergelijks is ook erg leuk.
    En wat misschien ook leuk is, haar een pretecho of een bellypainting cadeau doen.
    Succes met organiseren!

20. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ik was 24 weken zwanger met mijn vrijgezellenfeest. Wij zijn gaan schilderen/knutselen en heb nu een gigantisch schilderij boven mijn bank hangen van een zwangere vrouw. En nog eens zelf geschilderd. Was echt heel aangenaam verrast.

Ze wilden me overigens WEL voor aap laten lopen, in het atelier kreeg ik een over-al aan, en ze hebben me helemaal vies gemaakt. Echter was het wel fijn dat ik zo'n oversized ding aanhad, want de rst zat allemaal onder; en ik kon met schone kleren het restaurant binnen wandelen... ;)

Deel Deze Pagina