grrrr dokterspost

Discussion in 'De lounge' started by jojo32, Jan 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
    De reactie van het ziekenhuis met preek begrijp ik wel, die zijn er niet voor oorpijn, daar hebben ze echt de capaciteit niet voor. Duidelijk een inschattingsprobleem van de HAP, daar moet je zijn met je klacht. Het ziekenhuis heeft gewoon netjes gehandeld en je toch geholpen terwijl het daar niet hoort, zeker niet zonder verwijzing.

2. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    ik volg ook altijd mijn gevoel, en ben het met je eens dat het raar is dat ze je zo afschepen. vraag volgende keer haar of zijn naam en dien een klacht in.

verder wil ik wel even kwijt dat echt niet iedere hap of doktersdienst zo is. ik ben altijd erg goed geholpen ze luisteren netjes aan de telefoon en geven advies.

vergeet niet dat er heel veel mensen liegen en bedriegen om er te komen. de laatste keer dat ik er was stond er een man die had verzwegen dat zijn vriendin uit een land komt waar mrsa voorkomt en die zat dus dood leuk tussen de zieke kinderen en baby's toen hij er op gewezen werd maakt hij toch een stennis.
    de dame werd zowat achter de bali vandaan getrokken.

heel veel beterschap voor je kleintje!

liefs Hellen

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje meid wat absurd zeg dat je zo weg bent gewimpelt
    had precies het zelfde gedaan meen ik echt
    en wat 300 euro had die dokterspost maar moeten luisteren
    gaat gewoon nergens over:x
    het word met de dag gekker en gekker:(

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi allemaal ik bel ook niet voor iedere probleem naar de hap het is mijn derde kindje dus weet dat kinderen gauw hoge koorts kunnen hebben en ben niet gauw in paniek wat dat betreft maar het voelde nu niet goed dat ze zo suf werd
    tuurlijk heb je er van die mensen zijn die bij de minste of geringste direkt bellen
    verder heeft mijn dochter nog steeds veel pijn en erg huilerig hoop dat de antibiotica snel aan gaat slaan

Share This Page