Heb ik gisteravond heel lief voor m´n vriend een roos besteld die hij vandaag op zijn werk heeft gekregen met briefje, alleen had ik speciaal een mooi briefje besteld met ik hou van jou erop, dus ook extra voor betaald! Zit er een reclame kaartje op met de bijbehorende tekst erop... Jemig wat baal ik vindt het zo jammer, had het gebaar gewoon een stuk mooier gemaakt...
Waar heb je besteld? Via internet? Ik ben zelf bloemist en wij zitten bij een organisatie waar 't kaartje indd gedrukt word en de klant hier 1 euro voor betaald..
Heb inderdaad een mail gestuurd , naar de webwinkel en die stuurde al snel een mail terug dat ze het bij de dienstdoende bloemist neer hebben gelegd. Ja klopt 1 euro, maar het gaat me echt niet om die ene euro maar om het gebaar het staat echt heel duidelijk bij de bestelling. En nu zaten er 3 grote reclame kaartjes op echt slecht! Baal er gewoon van, me vriend vond het alsnog leuk daar niet van maar toch doe ik is een keer wat in een impuls gaat het fout
Was er geen voorbeeldplaatje van t kaartje? Beetje raar dat ze dit zo doen hoor.. Beetje lullig misschien maar moest wel gelijk aan een collega van me denken (werk met bijna alleen mannen). Die kreeg een keer een knuffelbeertje op t werk toegestuurd van zn vriendin, en hij is er zooooooo mee gepest (en dan niet op een leuke manier). Volgens mij heeft ie haar toch even aan dr verstand gepeutert dat noooit meer te doen haha.
T gebaar is natuurlijk heel lief, begrijp me niet verkeerd hoor! Alleen die 'mannencultuur' verpest dat soort dingen altijd..