als je start met AD kun je dan nog wel goed voor je kind zorgen???? ik moet morgen starten met lexapro, maar dan is mn.man thuis na het weekend ga ik ook weer ophogen en ben ik alleen met mijn zoontje ik ben als de dood voor de.bij werkingen
ja dat verschilt zo erg, zorg gewoon dat je iemand achter de hand hebt (effe bellen als je te duizelig voelt zeg maar) het kan wel een maand aanhouden de duizeligheid (in uitzonderingen dat wel) meestal gaat het prima, je mag in elk geval geen autorijden zolang je lichaam nog niet is gewend aan het nieuwe medicijn (staat ook een gele sticker op) volgens mij officieel zelfs helemaal niet (maar goed daar weet ik het fijne niet van, zou je aan je verzekering moeten vragen) (dus in principe ook niet anders deelnemen aan het verkeer) dus zou die dingen even laten zitten (rijden, fietsen e.d.) Totdat je weet hoe je lichaam ermee omgaat en dan weer verder kijken.
ja ik slik paroxitine (of zo iets) en daarvoor triptizol maar bij beide heb ik gewoon voor de kids kunnen zorgen. Ik heb altijd wel heel rustig begonnen en opgebouwd. Ik slik heel af en toe ook nog oxazapam erbij dat vind ik niet zo prettig met kindjes om me heen
ja maar wel pas als je gewend bent mag je rijden met een gele sticker he. Ik kon maar niet wennen in het begin heeft een maand geduurd en moet voor een pak melk al 10 kilometer rijden dus niet erg handig haha Toen gelukkig andere en daar totaal geen bijwerkingen van...
bij het starten met ad kon ik gewoon voor mijn zoontje zorgen, koste me wel iets meer energie, maar die had ik toch al niet door een postnatale depressie. gelukkig was mijn vriend wel de eerste week op tijd thuis en woont mijn schoonmoeder dichtbij.
ik ben gestart met ad met de zorg voor twee kleine kinderen, was wat duizelig en je kunt de eerste dagen echt beter niet autorijden maar ik wist niet dat het met xanax wel mocht. volgens de site rijveiligmetmedicijnen mag het niet.
Ik gebruikte zoloft en had de eerste dag het gevoel alsof ik zo stoned als een garnaal was. Daarna nergens last meer van gehad en kon prima voor mn zoontje zorgen
Dan zou er een rode sticker op moeten zitten... En bij apotheek zeiden ze dat t mocht als je er aan gewend bent ik rij er echt prima mee ( binnen bebouwde kom ) Iemand mee.laten rijden om dit te checken