Sinds afgelopen donderdag krijgt mijn dochter van 4 weken nutrition door de fles i.v.m. reflux. Ze heeft hierdoor veel minder last van de reflux maar heef sindsdien soms wel 7 dunne luiers per dag. Nu weet ik dat dit een bijwerking kan zijn maar nu vroeg ik me af hoe lang dit duurt en vanaf wanneer het kwaad kan. Iemand hier ervaring mee?
Ik herken t niet echt...heb wel is gelezen dat t juist verstopt. Of het andersom ook kan weet jk eigenlijk niet debk t ook . Maar.geen idee hoelang dat duurt... Hier verstopte t juist ik deed toen wat extra water in de fles en met 4 dagen was haar ontlasting weer normaal.
ik weet niet hoe lang het diarree duurt maar hier idd verstopping en dat blijft zo lang wij de jbpm geven.
Hier krijgt ze ook vanaf een maand nutriton door de fles.. haar ontlasting was vanaf toen dun geweest tot nu toe eigenlijk. Volgens mij is dat geen probleem. Heeft jou kleintje al zn poepluiers zo dun dan? Of soms ook wat vastere ontlasting?Krijgt hy toevallig ook infacol daardoor werd het nog dunner bij mn dochtertje. Nu begint ontlasting wel wat dikker te worden omdat ze al vaste hapjes krijgt. Vraag anders bij het cb ff of het kwaad kan.. hier nooit wat van gehoord namelijk.
Datheet gen diarree, dat zijn gewoon spuitluiers. Gaat soms over na week of drie, maar soms blijft het. Gewoon verschonen, dunne poep is minder erg dan een beschadigde slokdarm.