Ik heb 2 Acer laptops beide gekregen bij een telefoon abonnement. Beide laptops zijn nu dood. Power wil niet meer aan,al verschillende nieuwe adapters gekocht,maar probleem is niet verholpen:x Ze willen gewoon niet aan,power knop doet niets,zomaar uit het niets. Laptops zijn nog niet eens zo oud......ene een jaar oud en de andere 2 jaar oud. Heeft er iemand weleens dezelfde problemen gehad en het probleem opgelost? Ben er stront chagareinig van en zit nu in een hoekje van de kamer achter een gewone pc. Het super relaxed bankhangen met voeten op tafel met leptoppie op schoot is voorbij((((
hmmm, ik zit hier met mijn acer laptop op de bank... is een jaar en twee weken oud. geen ervaring dus mee, sorry. wel balen hoor.
Hier 3 mogelijke oplossingen: Read a question about Acer Laptops - AskAnOwner.com Hopelijk helpt het. Wij hebben ook een Acer, tot nu toe geen heftige problemen, maar het zijn niet de betere computers.
Een vriend van mij z'n laptop ging een tijdje terug ook dood. Hij belde naar de winkel. Het eerste wat die zeiden: "Het is zeker een Acer?". Voor mij dus nooit een Acer (maar daar heb jij nu niks meer aan ). 't Zou ook kortsluiting op je moederbord kunnen zijn... Wat is de garantietermijn? Als die 2 jaar is dan kun je met de jongste sowieso nog terug naar de winkel. Die vriend van mij had dat ie na 2 jaar en 2 maanden (ofzo) kapot ging, dus net buiten de garantietermijn. Die heeft toen een officiele klacht ingediend dat het redelijk is te verwachten dat een laptop van die leeftijd het nog gewoon doet en die is toen ook nog gratis voor 'm gerepareerd (ondanks dat de garantie dus al voorbij was).
Een laptop kado bij een telefoonabonnement?? Kan me dan sowieso voorstellen dat ze een lading niet zulke goede hebben wegggeven... Al is het niet leuk voor jou! Geen oplossingen voor je, sorry, totaal geen verstand van zulke dingen. Die moeten het bij mij altijd gewoon doen en anders bellen we er iemand voor. Succes!
Wij hebben ook een acer. 2 jaar oud en zijn met onze 3de adapter bezig. hoor meer slechte verhalen over Acer. Komt er hierna nooit meer
Voor mij ook nooit een acer meer. Gisteren wel iets gelezen over de batterij in het moederbord,dat je die moet resetten 3 minuten lang,maar mijn man zegt dat is geen doen om die hele pc uit elkaar te halen. Ik lees op internet niets anders dan problemen over Acer.
acer staat er om bekent en volgens mijn waren het bepaalde types. (de kleine modellen zowiezo) er is een stuk geweest over de laptops op kassa dus misschien als je even terug gaat zoeken op de www van kassa ging over problemen met de accus en adapters die niets meer deden
Hier ook een Acer. Ding blijft steeds vast hangen, en springt uit zich zelf uit. We hadden hem 1 jaar + 1 dag toen de accu het begaf. En laat nu net die ene dag te veel zijn. Garantie was 1 jaar....grrr
Ik zal wel geluk hebben dan, maar hier altijd Acer (meer dan 1) in huis en nog nooit problemen gehad! @TS, ik zou kijken of je nog garantie hebt (volgens mij zou dat wel moeten). Het klinkt als een voedingsprobleem, maar er zal toch een expert waarschijnlijk even naar moeten kijken. Balen voor je ! Liefs, Josien
Ik weet niet hoe oud hij nu is,maar garantie is 2 jaar. 1 jaar van de winkel en acer geeft er nog een jaar bij. Moet je even contact op nemen met de acer klantenservice