baal zo enorm. van de week nog leuke schoenen gehaald passend bij mijn outfiit omdat mijn ouders vanavond een feest hebben omdat ze 25 jaar samen zijn. kan dus waarschijnlijk op badslippers :x stoot net mijn teentje en heel mijn nagel is doormidden. verder een brandende pijn en lopen is ook egr pijnlij. nagel bloed natuurlijk als een rund en als ik op de plek druk waar de teen begint dan doet hij enorm pijn. wordt dus vanavond geen mooie pumps maar ordinaire badslippers en slecht lopen. is het slim om deze teen zo min mogelijk te belasten en moet je met een doormiddengebroken nagel naar de huisartsenpost of valt dat er vanzelf af. een helft wijst ook een beetje omhoog. teen stoten doet pijn maar zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt
Ik zou wel even naar de HAP gaan en de nagel laten verwijderen. Dan doet het gelijk een stuk minder pijn. Ik heb zoiets ook eens gehad (losse nagel), maar dan met mijn duimnagel. Ging van de glijbaan in het zwembad, en mijn nagel stootte tegen een randje ofzoiets... Doet inderdaad érrrrrg veel pijn! Succes, en hopelijk kun je vanavond alsnog je mooie pumps aan!
oei dat klinkt heel pijnlijk zou ook even naar de hap gaan of in ieder geval even bellen dan geven ze je advies.. wel *$%# dat je nou je mooie pumps niet aan kan succes ermee
Je kunt naar de hap gaan. Maar het is niet altijd gezegt dat ze de nagel weghalen. Misschien doen ze het als er veel druk achterstaat van bloed wat niet weg kan komen. Daar kun je flink last van hebben. Verder zou je teen gebroken kunnen zijn door het stoten. Maar jah dat kunnen ze alleen bij de hap beoordelen. Verder je voet goed omhoog houden en als hij niet gebroken is kun je hem gewoon bewegen op geleide van de pijn. Is de pijn te heftig neem dan 2x pcm. Als je hem helemaal niet beweegt wordt de teen alleen maar stijver en pijnlijker.
Ik ken het gevoel, helaas vorige week mijn teen gebroken Ik ben toen bij de HAP geweest, maar die doen er verder niks aan. Het enige wat je kunt doen is de teen intapen met de teen ernaast, die dan als een soort spalk dient en goeie stevige schoenen (sportschoenen) dragen. Succes ermee!
heb even gebelt en omdat de wond onder de nagel open is hoef ik niet langs te komen. de teen staat gewoon recht en moet hem voor de zekerheid aan mijn teen erlangs vast maken met tape. de nagel valt er waarschijnlijk in de loop van de week zelf af. teen is dik en blauw. baal er echt enorm van. slippers is ook niet echt een mooi gezicht en sportschoenen naar een trouwfeest (en dan ok nog van mijn ouders) tja da kan echt niet. ga proberen straks in mijn pumps te passen (durf ik nu echt niet) en als dit echt niet gaat dan denk ik dat ik even mijn zusjes ga afbellen of ze leuke open schoenen hebben die ik een dagje kan lenen. wat een drama
heb een super avond gehad. na flink wat alcohol voelde ik er bijna niks meer van. rond half 1 stond een halve gare op mijn voet en toen tja voelde ik hem wel heel erg goed. mijn zusje had nog platte schoenen liggen met een dichte neus maar achter gewoon een bandje die om de enkel moest. ook heeft ze 1 maat groter dan mijn en dus zaten de schoenen heerlijk. dus dankzij geleende schoenen kon mijn avond niet meer stuk