Grrrr... hondenpoep!

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzanne1982, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Ga ik net even lekker shoppen met mijn dochter in de kinderwagen, kom ik thuis zitten alle wielen onder de poep, inclusief mijn schoenen en jas! Hoe het op dat laatste terecht is gekomen is voor mij tot op deze minuut een raadsel, want voor zover ik weet ben ik nergens op de grond gaan liggen.....:$

Ik vind het zo aso wanneer een hond op de stoep heeft gepoept dat mensen het dan doodleuk laten liggen. Okey kan gebeuren. Een hond moet zijn behoefte ook kwijt, maar ruim het dan op (!), denk ik dan. Ik probeer de meeste drollen te ontwijken en loop al slalommend over straat, maar helaas heb ik vandaag iets over hoofd gezien..... ;)

Zo, deze frustratie moest ik echt even kwijt :)

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Getver, wat smerig. Inderdaad asociaal, die mensen die hun hond laten poepen zonder op te ruimen. BAH!

Ik wens je veel succes met het schoonmaken. :(

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja ik kan daar ook niet tegen als mensen hun hond overal laten poepen en het vervolgens niet opruimen!
    Kan natuurlijk best zijn dat je even geen zakje bij je hebt maar dan zijn er volgens mij nog een paar inventieve oplossingen te vinden op straat...

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ow jakkes....en dat het ook nog aan je jas zit :x

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Smerig idd, heb er ook zo'n hekel aan.

1 keer zag ik voor mn neus iemand zn hond zn behoefte doen in de goot van de straat.
    Dus ik vraag: vind u dat normaal?

Kreeg ik nog een grote mond terug ook...Waar ik me mee bemoeide, want de hond deed het toch netjes in de goot?

Nou sorry hoor, dat vind ik asociaal.
    Nu woon ik in een dorp en is het veel minder, maar toen ik nog in de stad woonde lag er regelmatig zo'n stinkding bij ons voor de flat. Ik heb jammer genoeg de eigenaar en de hond nooit kunnen betrappen.

7. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Gadverdamme!
    Ik vindt het ook associaal hoor, er zijn plekken genoeg waar je de hond mag uitlaten, doe het dan lekker daar en niet midden op de stoep!

Hier voorthuis ligt ook altijd wel een hondendrol, of zelfs in de tuin. Maar tot op heden hebben wij niet ontdekt wie dat doet.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Gadver! Ik moet degene die zijn/haar hond hier al 2x recht voor de voordeur heeft laten poepen ook nog betrappen...
    Ik heb één keer iemand erop aangesproken toen de hond poepte op een grasveld bij een recreatieplas. Iets verderop is een mooie hondenuitlaatplek. Ze verontschuldigde zich en zei dat ze normaal altijd een zakje bij zich had, maar nu niet. Nu hadden wij daar net van de Mac zitten eten, dus ik heb haar mooi een papieren zakje gegeven. Kon ze het mooi opruimen :D

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik vind dat zooooo ranzig ... Onze tuin grenst aan het water en aan de overkant van dat water zit een school met daarvoor een pad, nou is dat pad zo smerig want nog zijn er mensen die hun honden laten poepen op dat pad ipv op het gras wat letterlijk een stap verder zit .. is het nu echt zo moeilijk om je eigen om te draaien en die hond zijn behoefte op het gras te laten doen ?? al die kindjes rijden daar met hun fietsjes en moeders staan daar te wachten.. In de herfst is het daar helemaal erg want dan liggen er zoveel bladen op de grond dat je die smerige stront niet eens kan zien ... Grrrr kan hier zo kwaad om worden .. Als je dan een hond hebt zorg er dan ook goed voor !

Hoop dat je het uit je jas krijgt .. Succes !!

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik vind op gras poepen ook niet normaal hoor, tenminste niet als het niet opgeruimd word! Er spelen zoveel kindjes in het gras, mijn dochter ook die is altijd opzoek naar bloemetjes en ik durf haar niet eens het gras op te laten omdat ik bang ben dat er hondenpoep ligt!

11. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Nou, mijn vriend was niet zo blij. Ik had het onderstel van de kinderwagen buiten laten staan, want ik had nog geen tijd gehad (lees: geen zin gehad) om de wielen schoon te maken, dus mijn vriend zei dat hij het wel even zou doen. Nou, daar had hij wel een beetje spijt van. Hij vroeg of ik soms in een varkensstal had gelopen want ze zaten echt helemaal onder str*nt en doordat ik het niet meteen had schoongemaakt zat het aangekoekt (iew!!) en ging het er niet zo makkelijk meer af....:)

Hopelijk krijg ik het uit mijn jas. Het is ook nog eens een witte jas en hij mag maar op 30 graden gewassen worden :(. Hij ligt nu in de wasmachine, dus ben benieuwd.....

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Getver dat is vies op je jas, hopelijk krijg je het eruit en is je jas nog mooi. Ik zou in staat zijn om hem op 60 graden te wassen, niet zo handig waarschijnlijk want dan kan je dochter hem aan.

Ik loop ook altijd op straat te gillen jongens pas op, niet naar links niet daar bij de boom etc. Dochter heeft het al overgenomen die loopt constant bah poep op stoep te roepen.

Hondenbezitters zijn voor een deel zo aso (mijn moeder heeft ook een hond maar ruimt het altijd op en zo hoort het ook). Bij school ligt het ook altijd vol, tss ze zouden de schoenen/ wielen eens moeten schoonmaken!

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik ben echt helemaal klaar met honden EN katten poep!!! :x Honden die poepen op straat en in het park en katten die in onze tuin poepen waar mijn kind aan het spelen is, hij trapte er van de week weer in. Gatver! Eindelijk kon ik gisteren een kat in onze tuin op heterdaad betrappen die "lekker" op z'n gemak in onze tuin begon te poepen, heb een emmer ijskoud water op z'n hoofd gegooid, hoop dat hij wegblijft nu. :$ Bah! Liever had ik die emmer natuurlijk uitgeggooid over de asociale baasjes van deze katten en honden, grrrr. :(:(:(

Hoop dat je jas weer goed schoon wordt!

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Baah vind het ook smerig. Ik zit wel es op ons balkon te roken en voor ons is een grasveldje waar echt veel kindjes spelen. En elke keer zie ik honden uitgelaten worden zonder riem, ook zo irritant en die poepen dus ook elke keer in dat gras. Vindt het zo smerig gewoon!!
    Als wij de hond van mijn schoonma uitgingen laten dan zorgden we er wel voor dat hij iig niet in het gras poepte maar op een afgelegen plek.

En kattenpoep is heeel vervelend,toen ik nog thuis woonde kwam mijn poes ook vaak helemaal zeiknat voor de deur piepen hahha. Tja eigen schuld, maar ja ik kan er ook niks aan doen dat ze dat deed. Een kat is nou eenmaal geen beest wat je aan een riem uit kan laten;)

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier in Amsterdam zijn hondenpoepzakjes verplicht. Ik zie eigenlijk ook heel weinig hondendrollen op straat... Ruim het zelf in ieder geval altijd op :) (tenzij hij in een 1 of ander bermpje poept waar nooit een kip of kind loopt).

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dit heb ik met een soort van kunstwerk hiervoor met kunstgras en een grote rots, daar piesen mannen 's avonds vaak tegenaan en op, en overdag zie ik een heleboel kindjes spelen daar! Gatverdarrie!

Oke dat was ff offtopic!

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ieeeeeeuw!!! Dat meen je niet!! Wat erg zeg...:(

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb het hier gehad toen ik zelf de hond aan het uitlaten was...hahaha!
    Naast het fietspad zit de hondenuitlaatplaats...ik loop dus over het fietspad met de kinderwagen...vraag me af of die ene meter nou zoveel moeite is!
    onze hond poept altijd op de zelfde plek en nooit op de stoep...altijd in heel hoog gras...mag het niet zien denk ik ;)

Ik heb trouwens wel eens een stomme reactie gehad van een vrouw toen ik en mijn zus de honden op een uitlaatplaats lieten poepen waar opruimen niet verplicht was...
    Ze zei toen dat ze ons de bon van de stomerij wel zou geven want haar zoontje speelde daar zo graag...
    Dan denk ik...het is toch niet voor niets een HONDENuitlaatplaats?!

19. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Inderdaad, er zijn speciale plekken om je hond uit te laten. Misschien had je die vrouw kunnen meenemen naar het bord "hondenuitlaatplaats" en iets kunnen zeggen in de trant van: "Volgens mij staat hier hondenuitlaatplaats en niet speeltuin :D."

Mijn jas is gelukkig schoon geworden. De geurie is eruit! Pfiieeww! :)

20. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Weet je waar ik me ook aan kan ergeren.....aan mensen die hun troep op straat gooien....bv uit hun auto of na een picknick alles achter laten, echt schandalig. Honden en kattenpoep is ook heel vies, zeker als het in je eigen tuin is of waar kinderen spelen, maar mensen die hun troep zomaar in de natuur achterlaten......brrr dan denk ik maar......poep kan de natuur wel opruimen maar die troep blijft jaren en jaren liggen.

Deel Deze Pagina