Bestaat er zoiets als zonwerende folie? Ik heb nu van L.een Bakker bamboe voor het raam van m'n dochter maar echt niet dat het helpt! de zon komt er dwars doorheen. Met deze koelere dagen is het nog 25 graden.. Dus wie een tip heeft voor zonwerende folie of iets anders graag!
Het bestaat wel, wij hebben het zelf ook op ons dakraam. Ik weet alleen niet hoe je eraan kunt komen. Mijn man zit in de beletteringen en heeft een stuk van zijn werk mee kunnen nemen.
Ik heb aluminiumfolie op het raam bij mijn zoontje. Werkt super! Is een kamertje op het zuiden, en is altijd heel snel warm. Hiermee merk je duidelijk verschil en het is lekker goedkoop!
Haha, ja folie werkt goed absoluut, ik deed dat vorig jaar ook. Alleen beetje jammer dat de overburen de woningbouw hadden gebeld omdat ze dachten dat ik een wietplantage had hahaha. Stond opeens de woningbouw op de stoep.
Wij hebben het sinds 2 weken in de kinderkamer, en het werkt echt heel goed! Houdt heel veel direct zonlicht en dus ook warmte tegen Wij hebben het bij de praxis gehaald, deze: https://www.praxis.nl/verf-laminaat-decoratie/raamdecoratie/raamfolie/zelfklevende-zonwerende-folie-90cm-x-2m/5321017 Het op maat snijden en opbrengen is wel echt een rotwerk, zeker als je wat grotere ramen hebt moet je het echt met zn tweeën doen, maar het resultaat is super! Edit: Je kan dus wel gewoon van binnen naar buiten kijken, maar bijna niet van buiten naar binnen...
Pas je wel op dat de politie je niet pakt? Je mag maar een bepaald procent hebben op je ramen namelijk. Ik zie het zo vaak in Wegmisbruikers..... was ff een mededeling hoor... De rest, bedankt! Ik ga ff naar Praxis en Action Plak je het trouwens aan de binnenkant denk ik? Dus nooit meer ramen zemen?
Dankje! Ik heb alleen de achteruitruit en achter-zijramen verduisterd (voor dochtertje). Die mag je zoveel afplakken als je wil mits je een rechterzijspiegel hebt De vooruit en voor-zijramen hebben inderdaad wel regelgeving, maar daar wil ik ook gewoon goed doorheen kunnen kijken. Hopelijk werkt het op de slaapkamer! Laat je het weten?
Wij hebben hem van de gamma. Aan de buitenkant spiegelt het raam dan als de zon erop schijnt. Aan de binnenkant is het iets donkerder. Het houdt de zon wel tegen. Het is een paar graden koeler met de folie maar nog te warm als het richting 30 graden gaat. Daarna een verrijdbare airco gekocht. Half uur voor het slapen aanzetten werkt perfect. (daarna natuurlijk uit)