Grrrr, ik wordt niet goed van mijn lichaam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nataly, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Zoals de titel al zegt wordt ik niet goed van mijn lichaam. Iedere maand is er wel weer wat of juist niet zodat ik weer aan het twijfelen wordt gezet of ik wel of niet zwanger ben.

Normaal heb ik soms wel een week van te voren al bruinbloedverlies en een paar dagen van te voren zere borsten. Dit zijn mijn symptomen zodat ik bijna zeker weet dat in ongie ga worden.

Nu heb ik deze maand wel bruin bloedverlies maar geen zere borsten en dan ga je toch weer twijfelen.

Inmiddels (ronde 16) zou ik toch moeten weten hoe het is om mij niet meer gek te laten maken maar elke keer vlak voor mijn NOD (is morgen 5 mei) trap ik er toch weer in.

Heb een tijdje ovulatietesten gebruikt en getemperatuurt om inzicht in mijn cyclus te krijgen dus dat doe ik niet meer. Toen was ik er nog veel meer mee bezig.

Dus.................grrrrrrrr ik wordt niet goed van mijn lichaam en van mezelf!

Veel liefs
    Nataly

2. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Ja,ja, heeeeeeeeeeeeel herkenbaar!
    Je bent daar echt niet de enige in hoor!
    Zo aan het einde ga je toch weer twijfelen, want of je cyclus duurt een dag langer, of je hebt ineens iets wat je nooit hebt en ga zo maar door.
    Nog maar een paar daagjes geduld meis!
    Succes en ik duim voor je :thumup:

3. Patries5

Patries5 Actief lid

1 mei 2007
    103
    0
    0
    Ik weet precies hoe je je voelt. Bij is het ook zo. Ik ben inmiddels al ruim een week overtijd. Vanmorgen heb ik weer negatief getest (vorige week ook al). Mijn cyclussen tot nu toe waren: 42-42-32-34-36-32 dagen. En nu zit ik op dag 42 en nog steeds niets gespot. Want normaal heb ik ook een een paar dagen voor mijn NOD bruin bloedverlies. Mijn temperatuur is wel hoog. Dus ik heb nog steeds hoop.
    ik zal voor je duimen Nataly!

xxx Patricia

4. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    heeeel herkenbaar elke maand denk ik ook nou ga ik nergens meer opletten en ik zie het wel dan voel je toch weer vanalles en ga je weer twijfelen nou nog 3 daagjes meid en dan kan te testen ik weet dat duurt heel lang maar hou nog ff vol heel veel succes

liefs diane

5. MenM

MenM Actief lid

Ja hoor... heel herkenbaar! Word ook niet goed van mezelf. Voorheen lette ik eigenlijk nooit op mijn lichaam. Maar sinds we er voor gaan dus wel. Let op elk pijntje, kleurtje van de afscheiding, enz. Zo heb ik hetvolgende gemerkt:

Ik heb voor de menstruatie altijd last van mijn (.)(.), heb ik behoorlijk hoofdpijn, iet wat onsmakelijker: puistjes op de schaamlippen en de roze/bruine afscheiding (en die is altijd op tijd...). En mijn cyclus is vrij regelmatig.

Maar nu heb ik helemaal nergens last van. Geen verschijnselen van zwangerschap, maar ook geen verschijnselen van de duivels.

Ik durf nog niet te testen, wacht het liever nog een weekje af. Als het volgende week vrijdag nog niet zover is dat is menstrueer, dan gooi ik er een test tegenaan.

Mocht het nu weer niet gelukt zijn, dan heb ik weer iets aan mijn lijstje toe te voegen: nergens last van, wil dus ook niets zeggen...

x M

6. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Hoi,

ook ik ben natuurlijk zo naief om (in ronde 1 nota bene!) te denken dat ik mijn eigen lijf wel ken..
    Ik was me toch een potje misselijk, pijnlijke borsten, gevoelig voor bepaalde geuren etc etc, dus ik dacht tegen beter weten in: misschien toch in 1 keer raak! Helaas, niks van dat alles; gewoon ongesteld geworden (maar nog steeds misselijk; wat dat nu weer is...? heb ik nooit!)..
    Je hoopt gewoon dat je 'het meteen voelt' als je zwanger bent, maar volgens mij komt dat niet zo vaak voor (?). Net zoals met eisprong trouwens; ik persoonlijk merk er niks van, dus dan maar 'klussen' op de gok .. ;)

groetjes!

7. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Hoi,

ook ik ben natuurlijk zo naief om (in ronde 1 nota bene!) te denken dat ik mijn eigen lijf wel ken..
    Ik was me toch een potje misselijk, pijnlijke borsten, gevoelig voor bepaalde geuren etc etc, dus ik dacht tegen beter weten in: misschien toch in 1 keer raak! Helaas, niks van dat alles; gewoon ongesteld geworden (maar nog steeds misselijk; wat dat nu weer is...? heb ik nooit!)..
    Je hoopt gewoon dat je 'het meteen voelt' als je zwanger bent, maar volgens mij komt dat niet zo vaak voor (?). Net zoals met eisprong trouwens; ik persoonlijk merk er niks van, dus dan maar 'klussen' op de gok .. ;)

groetjes!

8. MelS

MelS Nieuw lid

4 mei 2007
    2
    0
    0
    Nootdorp
    Haha, dat had ik ook! Misselijk, pijnlijke borsten en moe... Ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was. Niet dus :)

Nouja, het is ook pas de 1e ronde. Deze maand weer in de herkansing, maar ik laat met niet meer gek maken door al die "signalen" van m'n lichaam!

9. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Kon het niet laten en heb gisteren en vanmorgen toch maar eens weer mijn temperatuur opgemomen en wat denk je........LAAG 36,3!

Dit weet omdat ik een aantal maanden mijn temperatuur heb bijgehouden en dat dit voor mij een lage temperatuur is.

Had vanmorgen bloed bij het afvegen en dacht dat ik dus echt ongi geworden was, hup maandverband in en nu niks meer? Maar goed, zal maar gewoon afwachten tot het echt doorbreekt.

Kwam gisteren een collga vertellen waar ik elke dag mee samenwerk dat ze zwanger is van de tweede. Ik wist al dat ze sinds oktober vorig jaar aan het proberen zijn en nu is het dus gelukt, zes aanden terwijl ik nu ronde 17 in ga. Balen is dat!

Heb nu twee pril zwangeren in mijn directe omgeving, mijn schoonzusje (3 maanden zwanger) en mijn collega (7 weken zwanger). Ik hoop zo dat ik ook snel zwanger ben.

Mijn beste vriendin is in september vorig jaar bevallen van een zoon (na 3 maanden zwanger) en zij vertelde mij dat ze vanaf september voor een tweede zullen gaan.

Ben nu in een negatieve bui en denk dus dat ze alledrie al bevallen zullen zijn voordat ik zwanger ooit zwanger zal zijn..

We zitten in de MMM, zaad van mijn vriend was goed en ik heb een inwendige echo en een HSG onderzoek gehad alles was goed en ook mijn temperatuurkaartjes zagen er goed uit. Waarom lukt het dan niet?

Sorry voor dit lange verhaal maar moest het even kwijt, heb dat altijd 1 dag als ik ongi geworden ben.

Veel liefs
    Nataly

10. Patries5

Patries5 Actief lid

1 mei 2007
    103
    0
    0
    Hoi Nataly,
    Ik ken het gevoel. In mijn omgeving zijn ook veel vrouwen die ik ken zwanger. Je krijgt dan echt het gevoel waarom bij hun wel en niet bij jou.
    Ik voel me dan ook triest, want ook wij willen graag een kindje. En vooral als je dan weer een pas geboren babytje ziet, dan schiet er bij mij door het hoofd: ik wil ook een kindje!
    Ik hoop voor ons dat we ook snel zwanger worden, kunnen we ook van al dat moois genieten.
    Succes Nataly!

xxx Patricia

Deel Deze Pagina