Helaas, volgende ronde. Beetje onregelmatige cyclus na de MK. Maar gisterochtend bij het na de wc gaan met afvegen was het bruin en dat was het...nog even de hoop. Maar gisteravond met het afvegen rood. Maar dat het echt doorbreekt, nee dus. Wat moet ik nu rekenen als eerste dag (ivm het uitrekenen voor 'het klussen' ?
Is het inmiddels al helemaal doorgezet of niet? Heb je buikpijn, krampen? Een beetje bloed kan ook restant zijn. Als het echt doorzet zou ik die dag nemen als begin dag en niet de dag dat je alleen bruinverlies had. Hopelijk kan je hier iets mee. Liefs, Duveldraakje
Vandaag pas heel duidelijk dat het doorgezet heeft. Helderrood bloedverlies en enorme buikpijn. Is dit dan nu mijn eerste dag? Lastig hoor
Ik reken de eerste dag dat ik bloed zie (of dat nu wat bruinig is of helder rood) als eerste dag. Of het moet 's avonds laat pas komen, dan neem ik de dag erna. Maar om het voor mezelf gemakkelijk te houden is het eerste beste bloed voor mij de eerste dag.
Ik reken altijd als het pas echt doorzet. Nooit bij het bruin of roze bij het afvegen, anders zou ik soms 10 tot 12 dagen ongesteld zijn. Het voelt ook anders zeg maar als het echt doorzet. Ik heb tot nu toe altijd goed gezeten met met mijn eisprong dus ik reken juist. (heb ei 9 van de 10 keer op dag 14)
Tja, deze vraag had ik nu ook. Heb sinds donderdag wat spotting, maar het zet nog niet door. Heb ik anders nooit. Toch vanmorgen nog een testje gedaan (zou eigenlijk afgelopen woensdag NOD hebben), maar natuurlijk vet negatief Vroeg me dus af wanneer mijn eerste dag van de cyclus is, of heb ik deze nog niet gehad? Sorry, beetje chaotisch opgeschreven, hoop dat jullie 'm begrijpen. Natasja: Veel succes maandag met de IUI!
Hier beetje zelfde probleem.... Vanaf mn laatste echte ongi geteld ben ik nu 20 dagen over tijd! Tussen door een keertje 3 daagjes wat bruin verlies gehad en later nog een keer 1 dagje. Maar dat vond ik allemaal verre van een echte ongi! Ik ging er maar vanuit dat het geen ongi was.... Vanaf het tussendoor bruin gerekend zou ik nu 3 dagen over tijd zijn...vd week voor het laatst getest alles nega! Lekker ingewikkeld, ik hoop dat jullie het nog snappen! Wat zouden jullie hier als eerste dag rekenen?