bah even van me aftypen hoor... mn borsten jeuken zo vreselijk:x, ben net al naar de wc geweest om er even ongegeneerd aan te krabben maar moet nu wachten tot de kids van mn vriend naar bed zijn voor ik lekker op de bank verder kan krabben... pfff Iemand nog tips? Wordt er echt gek van, heb al een ruw washandje gepakt net... Ben vast niet de enige toch??
Lekker in smeren met creme. Ik vind de mamalijn van Zwitsal heel lekker, maar bodylotion zal vast ook wel wat helpen. Ik smeer mijn buik ook altijd lekker in met buikcreme. Heerlijk!
Ja, heel irritant. Hier hielp helemaal niets! Pas sinds een week is het beter, ik had op een gegeven moment echt tot bloedens toe open gekrabt, te irritant. Toen ben ik purelan gaan smeren en op mijn vingers gaan zitten (bij wijze van spreke).
HIer was het weg...maar nu weer terug, wordt er soms helemaal gek van. Het enige wat werkt is koelen en smeren...
Hmm koelen wordt lastig met dit weer, maar zal inderdaad de zwitsal creme wat ik heb voor mn buik eens proberen op mn borsten. Krabben doet soms ook zeer want heb nu eindelijk mooie lange nagels sinds jaren, die wil ik ook niet graag kwijt!!
ooh heeft zwitsal ook creme voor borsten ja?? Toch nog maar weer naar de drogist, haha! Zwitsal ruikt ook zo lekker...
Misschien helpt van die mentholcreme ook wel. Kreeg ik altijd voor jeuk bij mij zonneallergie. Succes in ieder geval, jeuk is verschrikkelijk!
Die borsten crème is het enigste wat niet ruikt naar zwitsal hahaha helaas .. Ik doe het er altijd op voor ik ga slapen heerlijk heb geen jeuk meer niks werkt verzachtend en houd de huid soepel
Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik het ook heel erg. Ik kreeg het advies om goeie aloë vera-gel erop te smeren. Dat heeft mij enorm geholpen. En als het dan goed ingetrokken was talkpoeder van Zarqua (of zoiets, koop je bij de tuinen). Sterkte ermee, want het is zooooo vervelend!
Wat mij afgelopen nacht ook geholpen heeft is een washandje onder mijn borst, huid op huid contact maakt het voor mij nog veel erger