Herstel zw-schapsvergiftiging

Discussion in 'Zwangerschap' started by firefly, May 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Zaterdag overdag begon het met veel buikpijn, overgeven en hoofdpijn. In het zkh bleek dat er eiwitten in mijn urine zaten en dat mijn leverwaarde verhoogd was. Dus opname. Ik moest 24 uur urine sparen en er werd gisteren weer bloed geprikt. Mijn lever waarde was iets beter en mij urine was negatief dus ik mocht vandaag weer naar huis. Bloeddruk bleef 140/85.
    Nu is mijn vraag kan je zo snel weer herstellen?? Had gehoopt dat ze zouden inleiden omdat ik me niet goed voel. Maar omdat mijn urine goed was vonden ze het niet nodig.. Elke arts zei ook wat anders. De ene zei ja je mag gewoon bevallen en de ander wilde wachten tot ze zichzelf aankondigd.Nu zit ik met dubbele gevoelens thuis.. Wie heeft zoiets ook meegemaakt?

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,905
    3,932
    113
    Goh ik sta er wel van te kijken dat je gewoon thuis mag bevallen!
    Ik ben al sinds 27 weken onder controle bij de gyn ivm "alleen maar" hoge bloeddruk. Tot voor 2 weken geen eiwitten in de urine, bloed is nog altijd goed. Maar het was meteen al duidelijk dat ik klinisch ging bevallen en dat ze na 37 weken toch eerder gingen inleiden!
    Inmiddels ben ik over de 37 weken heen, af en toe een spoortje eiwit in de urine, bloeddruk is nu (ondanks medicatie) wel weer wat hoger (140/100) en woensdag gaan ze de bevalling inleiden! Volgens de gyn is dat tegenwoordig wel de gewoonte om te doen bij hoge bloeddruk. Terwijl ik nog niet eens echt zwangerschapsvergiftiging heb... Maar dat beleid verschilt duidelijk per ziekenhuis!

Ik wens je in ieder geval veel sterkte en hoop dat het laatste stukje van je zwnageschap goed mag verlopen!

3. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Thuis bevallen mag niet. Moet wel in het ziekenhuis. Maar vind t gewoon vreemd dat de ene arts a zegt en de ander b. Ga t van de week bespreken dat ik dit niet leuk vind hoe het is gegaan..
    Fijn dat ze bij jou gaan inleiden. Ik loop ook al vanaf 12 weken onder controle bij de gyn..

Share This Page