sla die foto eens op op je pc en open dan http://tinypic.com/ en upload hem via hun dan de link nemen met IMG en die hier plakken ik verwijder even dat berichtje hoor met je lange link
mja de pixels zijn allemaal te breed en te hoog ..van m'n foto's die op het net staan dan toch maar ik heb nu in ieder geval door hoe ik het moet doen bedankt
Pfff, en ik maar typen en typen op een toetsenbord waar 2 toetsen missen en dan staan er al foto's! Haha, ach goed bedoeld maar toch fout zijn mn opa vroeger al!
ik weet niet of het werkt bij deze site, maar ik kwam vanmiddag de site www.fotoverkleinen.nl tegen. Misschien lukt het als je hier eerst de foto verkleint? Succes. Ik ben ook geen held in dat soort dingen. Liefs
heb je link geopend en zo brutaal geweest je foto op te slaan op me pc rechtermuisknop op je foto en dan afbeelding opslaan daarna open je tinypicture en druk je op bladeren en zoek je je foto die je wilt dan op upload now en dan de link nemen met IMG ervoor deze kopieer je en plak je hier zonder dat je iets invoer van hier de IMG staat er al voor dus plakken en hoppa klaar echter was je foto te groot dus heb ik hem even verkleint dit kun je doen met fotoverkleiner links in het rijtje Menu van dit forum schatjes trouwens
thanx ja zijn mijn lieve schatten :-D ben zo trots op ze ! echt geweldig dat jullie het geduld hebben gehad hihi ik ben echt een ramp met dit soort zaken
ja wat een openbaring ik voel mij helemaal geweldig hihihi raar eh hoe zo iets stoms een lach op je gezicht kan toveren
en om je te helpen , daar zijn we voor hoor geniet lekker van je foto plakkerij hahaha sorry dat ik nu pas reageer maar er belde een kliënt uit me wijkverzorging , die had geen zorg gehad dus ben ik daar even naar toe gefietserd
oei amaai pfff .. ook niet fijn nog goed dat er engeltjes zijn en je effe snel de fiets opsprong wat geweldig lief van je 't is je dan ook helemaal vergeven hahahaha
mja een compliment jij bent diegene die er effe voor gezorgd heeft dat iemand alsnog de zorg kreeg dus die is meer dan verdiend ..
ja ik vind niets ergers dat mensen gewoon domweg vergeten worden mijn werk is mijn hobby zal ik maar zeggen en elke kliënt is daarom ook even belangrijk voor me daarom heb ik mijn telf nr achter gelaten bij haar ze wordt namelijk meer vergeten
ocharme dat is echt erg maar toch vind ik het knap voor veel mensen is iemand anders gewoon een nr en daar ze nog meer vergeten wordt zal je wel weten wat ik bedoel die mensjes hebben de zorg nodig het is nog veel te vaak , het is 4 uur tijd om naar huis te gaan en lekker iemand vergeten ik blijf erbij ik vind het heel erg knap als iedereen een beetje zoals jij zou zijn dan zou het hier veel aangenamer worden