Hoi dames, Weet niet of het hier een goede plaats voor dit onderwerp is... Ik zoek eens een leuk merk van speelgoedkeukentje, tips waar op te letten, wat leuk is , met of zonder geluid, hout of plastic etc wat zijn jullie ervaringen? Alvast bedankt....
hier vinden ze het ikea duktig keukentje helemaal geweldig. van hout en het kookplaatje heeft verlichting. net alsof hij het echt doet.
Keukentje van Ikea. Onverwoestbaar en erg leuk om mee te spelen. Wij hadden zelf een plastic keukentje van 100 euro gekocht toen dochter 2 werd, maar was binnen een half jaar al helemaal stuk (en niet eens super veel mee gespeeld). Ikea keukentje van mijn ouders staat nu dus bij ons thuis.
Ikea! Alleen vind ik het verlichte gedeelte wel erg veel batterijen nodig hebben en hij is snel leeg. Verder erg tevreden!
Houten keuken van Kidkraft. Hele degelijke keukentjes en voor ieder wat wils wat kleuren en types betreft.
Ik zou ook voor die van Ikea gaan. Ontzettend degelijk, neutraal en je kunt er vanalles bij kopen. En als je kind er niet meer mee speelt, zet je hem op MP en ben je hem binnen no-time kwijt. Heel veel mensen vinden de Ikea-keuken super, maar te duur om aan te schaffen. Dus tweedehands zijn ze erg gewild.
wij hebben ook de ikeakeuken: hij is nu bijna 3 jaar oud en ziet er nog supernetjes uit. Ik las dat iemand vond dat het kookgedeelte veel batterijen nodig heeft: hier zit pas de 2e set in, dus dat begrijp ik niet zo, hier doen we er wel lang mee. geen spijt dat wij de Ikea keuken hebben gekocht.
Mijn dochter heeft deze keuken voor haar 2e verjaardag gekregen en het is een groot succes. Ze speelt er elke dag mee en alle vriendjes en vriendinnetjes die langs komen spelen alleen maar met het keukentje. Dit is hem (ook de site waar we hem gekocht hebben, erg tevreden over): KidKraft Uptown Espresso Keuken 53260 | Per Sempre Toys
Ik zou voor een houten gaan: steviger en als hij beschadigd dan knap je hem zo weer op met een likje verf. Als je wat anders wil dan het Ikea-keukentje dan.zou je kunnen kijken naar kidcraft of janod, die hebben ook mooie keukentjes. Hier wordt er al drie jaar stevig met het houten keukentje gespeeld en er is nauwelijks iets aan te zien.
Janod keukentje roze | Aanbieding bij SpeelgoedindeTon.nl Wij hebben deze van Janod! Staat hier nu 4 jaar en er wordt nog steeds dagelijks mee gespeeld. Zeker een aanrader! Vind hem wat leuker dan de Ikea, omdat deze in meerdere kleuren is.
Ook hier is het ikea keukentje favouriet. Nog steeds word er nog bijna elke dag mee gespeeld door de oudste twee.
Hier ook een speelkeuken van Janod. Zien er gewoon geweldig stijlvol uit, dat vind ik belangrijk omdat ik er ook tegenaan moet kijken.
Ja, klopt het moet er ook voor mama's oog leuk uitzien! Maar moet nog wel de kleine aantrekken zeg maar.....