Ja heb het 3 of 4 keer meegemaakt. grrrrr. Dan blijf je een hele ochtend of middag thuis omdat diegene langs zou komen om iets op te halen, en dan komen ze niet.. Maar heb het ook al eens anders meegemaakt, als ik iets leuk zie dan mail ik naar diegene en breng mijn bod uit. Als ze akkoord gaan met het bod, dan verdere afspraken maken van wanneer ik het op kan halen. Op een gegeven moment hoor ik niks meer van die kant!! Is me 2x gebeurd met een kinderwagen. Bijna een 3e keer maar heb toen nog 2 maitjes gestuurd en toen ik het spul wel ophalen.
Waarom gaan mensen een hele dag,middag of ochtend wachten. Je spreekt toch een tijd af? Als ze niet op tijd zijn en ik krijg geen telefoontje/mailtje wacht ik max een half uur en dan is het klaar hoor. Als je spullen koopt/verkoopt op MP moet je je vooral niet irriteren aan onbeschoft gedrag want dan kun je bezig blijven...zonde van je energie..
Je spreekt toch een tijd af? Ik althans wel. Als iemand zegt dat hij/zij morgen komt om het te bekijken (dus dan weet je ook niet zeker of het opgehaald wordt), vraag ik hoe laat morgen, want vind het vervelend als ze voor een dichte deur staan. Komt anders over als "ik ga niet de hele dag op je wachten ". Heb het hier ook al zo vaak mee gemaakt. Spreek nu echt een tijd af. Komt diegene niet een drie kwartier na afspraak? Prima, zet ik het niet meer op gereserveerd en ga echt weg van huis. 's avonds na 21:00 uur doe ik (om meerdere redenen) geen deur meer open. Is mij al eens gebeurd dat er om 19:00 uur iemand zou komen om wat op te halen. 20:00 uur nog niemand.... Om 22:30 uur wordt er 2 keer aangebeld (lagen net in bed). Tja, sorry, dan ga ik echt geen deur meer open maken. Krijg ik om 23:00 uur een boze mail waarom ik niet open deed. Euh, wat denk je zelf??? O en ik reserveer niks meer op MP, totdat ik concrete afspraken heb. Dus zo wie zo een adres of een afspraak om langs te komen (compleet met tijdstip). Ik mail dan wel naar de mensen die een bod hebben uitgebracht dat het is opgehaald. Wel zo netjes...