Aaaargh! Kan maar geen huishoudster vinden!

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel78, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Wij willen graag een huishoudster voor 2 uurtjes per week.
    Had ik iemand gevonden (via marktplaats), belt ze de 1e keer dat we een gesprek zouden hebben af. Dr man was boodschappen doen en ze kon daardoor niet weg. Oke dan. Nieuwe afspraak. Belt ze weer af, dr kind was zien en dr man was er niet. Oke dan. Nieuwe afspraak...komt ze gewoon een half uur later aan want ze was eerst naar het ziekenhuis geweest...nou die heb ik maar gezegd dat ik dr niet zo betrouwbaar vind qua tijden dus klaar.
    Afin, weer een nieuwe gevonden (wederom marktplaats) ze zou komen...en het is nu een uur en een kwartier later en dr is nog niemand geweest. Ze heeft mijn mail, adres en telefoonnnummer, dus zou je wel denken dat ze netjes zou afbellen/mailen als er wat is.
    Ik word er gek van!!
    *sorry moest dit even kwijt*

2. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    waar woon je in overijssel ik wil wel

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Ik woon niet in overijssel ;) dat had ik geplaatst ivm meelezers ;) sorry. En wat lief trouwens!!

4. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    oh haha , wat jammer :)

5. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    als je bij mij in de buurt woont wil ik ook wel komen.

ik werk nu in de thuiszorg,maar hier wil ik mee gaan stoppen,en gewoon huishouding huisjes doen.

6. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha denk dat je hier beter een oproep kan plaatsen ;)

7. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Jammer dat overijssel voor mij niet in de buurt is, maar anders had ik het graag gedaan.

8. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    jeetje ik denk idd dat ik beter hier een oproep kan plaatsen haha.
    Ik woon in de provincie gelderland.
    Als iemand daar woont, pb me ;)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Hmm, das wel balen idd. Heb net gisteren een advertentie geplaatst en al 4 reacties tot nu toe. Maar 1 iemand vroeg 15 euro per uur, dat vind ik wel heel veel moet ik zeggen.

10. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    ja dat vind ik ook teveel. Ik zit zelf te denken aan 10 - 12,50 euro.

11. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Kijk eens op buurtlink.nl daar kan je op basis van je postcode de nieuwtjes uit je buurt vinden, je kan daar ook oproepen plaatsen, misschien vind je daar wel iemand die bij je in de buurt woont, zo ben ik ook aan een schoonmaakster gekomen voor mijn oma :D

12. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    oh super thx darlagirl!

13. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

persoonlijk vind ik 10 euro wel weinig voor huishoudelijke hulp, in mijn omgeving betaal iedereen rond de 13 a 14 euro per uur.
    Een vriendin van mij 15 euro per uur. Maar ik heb die vrouw zien werken, nou die is het zeker waard.
    gr brenda

14. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Ligt er denk ik ook aan wat je ervoor moet doen.
    Bij mij hoeven ze enkel te stoffen, stofzuigen, dweilen, wc en douche (maar die is heel klein) tis hier sowieso heel klein dus....
    Ze hoeven verder niets te doen.
    Ja misschien een keer een afwasje of een raam.

15. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Dat vind ik ook. Tegenwoordig betalen ze in een gewone winkel al ruim 10 euro per uur en dan werk je gewoon "wit". Niet de moeite om voor 10-12,50 bij iemand thuis te gaan werken als je geen vakantiegeld opbouwt, geen recht op vrije uren en geen verzekeringen opbouwt.

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

17. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Nou als het zwart is vind ik 10-12,50 per uur toch een zeer mooi bedrag voor huishoudelijke hulp! Dat hou ik wit misschien net over met mijn HBO diploma! Als je wit werkt voor 15 euro per uur, hou je ook maar 10-12,50 over dus eigenlijk is het gewoon hetzelfde dan... toch?

18. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    dat je er geen vakantiegeld bij krijgt enzo is indd wel zo maar... ik denk dat het dan ook vaak mensen met bv een uitkering ofzo (niks verkeerds mee bedoelt) die nog een beetje 'zwart' willen bijverdienen. Ik ken niemand die voor 40uur per week, zwart bij mensen gaat poesten...

19. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

ik woon ook in overijssel en had me ook willen aanbieden, maar zie dat je in gelderland woont :)

20. Jel

Jel Niet meer actief

Als ik in je buurt woonde dan wilde ik nog wel naast mijn huidige baan en twee schoonmaakadressen die ik ernaast heb, nog eentje. Ik hou mij goed aan afspraken en ben betrouwbaar, maar helaas.... ik woon niet meer in Gelderland. Dus kan je niet helpen. ;)

Deel Deze Pagina