Zo redeneer ik ook altijd; je kunt de mensen toch een richtlijn geven? Maar inderdaad, als ze zo'n toon aanslaan, dan is bij mij de honger ook over, haha..
Die lamp is ook niet mijn smaak, maar ik zie nu dat er iemand 359 euro heeft geboden? Vast (een kennis van) de verkoper. Hoogste bod was namelijk 45 euro en dan staat er opeens 359 euro..... Vreemde gang van zaken.
valt wel op ineens na de bieding van jou komt er nog een bieding en dan ineens een bieding van 400 euries . Zet er dan bij bieden vanaf... ofzo.. vind het ook een belachelijke reactie hoor!
Belachelijke situatie weer. Ik had ook zoiets maar dan naar mij toe. Ik heb mijn MAxi-cosi mura wagen te koop staan. Ik had gezet t.e.a.b. Krijg ik een bod van 50,00..... Tja sorry hoor maar toen heb ik ook gevraagt wat digene zelf denkt?? Nu heb ik de advertentie geweizigd in vanaf 300,00 bieden. We willen er graag 350,00 voor hebben omdat we denken dat dat wel een rieel bedrag is. Maar 50euro! Aan die lampt zou ik zo niet gezien hebben dat hij zo duur zou zijn.
Ja wellicht wist diegene niet de waarde van de mura (niet iedereen kijkt alles na). Ik heb vandaag ook geboden op een kledingpakket voor jongens, wil ze er gewoon 50!!! euro voor hebben, daar koop ik dat hele pakket nieuw voor. (voor 9 sets zomerkleding 50+6,75 verzendkosten is al 56,75 / 9 = 6,30 per set!!) en gewoon h&m enzo hoor geen merk! En ook op een aso manier behandeld... ik ben er klaar mee
Tja irritant. Wel appart dat de biedingen nu opeens ruim boven de 400 worden gedaan ..... zal ook eens ff voor de fun een bod zetten van ehhhmmmm 563,50
Hij gaat lekker zo; ze verdienen nog een fortuin aan die lamp, hihi.... Als er hier iemand nog eens een MP-akkefietje heeft... laat maar weten, hoor... wij bieden wel!
O jee, ik heb nu een mailbericht in mijn hotmail. haha, ik durf hem niet te openen, ik lees net pas jullie biedingen. Ik lig in een deuk.