Tegen elk aannemelijk bod, is voor mij ook 50,- eigenlijk hoor...had 't zelfde gedaan als de bieder! Maar je hebt 't gewijzigd, dus krijg je nu geen onzinbiedingen meer.
sorry zit op mijn werk, heb net gekeken en er staat alleen maar: jammer dat je het zo opvat, het was een normaal antwoord op uw mail. Ik weet niet wat haar defenitie van een normale omgang met mensen is, maar ik denk dat ze naast Jan Mulder in de klas gezeten heeft.
Terug sturen: Ik geef alleen maar antwoord, ik weet niet hoe u het opvat.............. Hier beindig ik het mail contact, ik hoop dat u dat snapt. Mvg. Luna.... PROEST
Grr... baal als een stekker... "Beste Lola, U bent overboden op de advertentie: leuke nostalgische metalen lantaarn 8. Op dit moment bent u niet meer de hoogste bieder."
Wij hebben ook weleens zoiets gehad. Had ik geld geboden op iets, ook iets van 5 euro meer dan de laatste bieder, krijg ik een reactie dat ik dat geld maar in mijn reet moest stoppen Ik heb die mevrouw ook even een mailtje terug gestuurd...ben heel netjes gebleven, maar heb haar wel duidelijk gemaakt dat iemand die zo enorm asociaal reageert nooit goede spullen kan verkopen
Hahaha, ik kocht een tijdje geleden dvds via marktplaats. Nog nooit zo'n nette afhandeling gehad eerlijk waar. Ik bood eerst te weinig naar haar idee, en dat heeft ze op een hele normale manier duidelijk gemaakt. Toen heb ik de vraagprijs geboden, en ze had het zo netjes ingepakt. Helemaal in bubbeltjesplastic en al. Ik dacht even tussen al deze negatieve verhalen een positief verhaal!
Whoehahaha, er is inmiddels 10.000 geboden voor dat ding! Eerlijk is eerlijk; al kreeg ik hem gratis, dan wilde ik hem nog niet, sorry
Hopelijk krijgt Luna door al die nepbiedingen nou niet een hoop hatemail ofzo. Het verband is vrij makkelijk te leggen...