hahahaha, kunnen jullie niet ook ff bieden op mijn wagen???? Misschien krijg ik dan ook een mooie prijs
Net gekeken maar zag geen 10.000,- meer staan... Hmmm.... Dan zullen ze daar wel mee accoord zijn gegaan, hahahahahahahaha...
Haha jullie zijn erg!! Straks hebben we een nieuw topic hier in de lounche, dat ze baalt, want ze heeft een advertentie op MP staan en er wordt niet "serieus" op geboden.
hahaha, dat had ik er ook ff achtergezet! hoe durven ze, dan moeten ze maar een 'startbod' neerzetten
heeft ze al iemand gemaild dat het bod accoord is? @SLoppy, ik ben wel heel benieuwd wat je voor de mura krijgt. Ik wil hem mss ook verkopen en een duo wagen kopen. IN eerste instantie wilde ik dat niet omdat ik het vaak maar onhandige dingen vindt, maar ik zie de bui al hangen, dati k straks niet met beide kinderen het huis uit kan.
hahah wat zijn jullie gemeen, heerlijk Ik opende de link van de lamp in de opening en zag 760 ofzo.. ik dacht waaaaaaat voor die lamp?! Na wat verder lezen viel het kwartje uiteindelijk..
hahaha we've got youre back Luna. Je kan altijd terrecht bij je zwangerschapssista's dat is wel gebleken hahahha, stelletje gemenerikken : p.
Wij wilde er ook eerst niet aan omdat dit zo'n fijne wagen is. Maar ik zag mezelf ook al in tweeën gedeeld door de winkel heen rennen
Ik wil 350,00 hebben voor de wagen dus alleen een biedingen tot 345,00 graag Marktplaats.nl > Complete Maxi-Cosi mura 4 met gratis zwarte verzorginstas - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties